Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه دامنه سیاست راهیان نور مربوط به دایره نگاه نظام اسلامی است که همان نگاه حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: راهیان نور به دور از شائبه‌های سیاسی و حزبی کار خود را انجام می‌دهد.

سردار «نادر ادیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه دامنه سیاست راهیان نور مربوط به دایره نگاه نظام اسلامی است که همان نگاه حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: راهیان نور به دور از شائبه‌های سیاسی و حزبی کار خود را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است و ما در راهیان نور اجازه فعالیت برای گروه‌های سیاسی را نخواهیم داد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور همچنین با بیان اینکه درس‌هایی که از دفاع مقدس وجود داشت در سرزمین راهیان نور در حال مشق شدن است، گفت: یکی از اقدامات موثر صورت گرفته در راهیان نور، استفاده از ظرفیت‌های موسسات مردم نهاد در مناطق عملیاتی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ محمد محمودوند ظهر امروز دهم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردو‌های راهیان نور غرب کشور اظهارداشت: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روز‌های نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره ۳ میدان مین است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • موگویی: وزارت خارجه هنوز اسناد پهلوی اول و دوم را آزاد نکرده است/ باقری‌کنی: ورود به پژوهش درباره امنیت ملی جسارت می‌خواهد
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد