Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@06:36:34 GMT

چک‌های برگشتی‌ات را پاس کن آقای اصلاح طلب

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۸۵۰۴

«محمد ایمانی» در انتقاد از موضع طلبکارانه اصلاح طلبان و عدم پذیرش مسوولیت تصمیمات خود طی پستی در تلگرام نوشت:

 چرا برخی مدعیان اصلاح طلبی در ماه های اخیر، مواضع رادیکال و ساختار شکنانه می گیرند؟ این پرسش در طول ۲۰ سال گذشته که چپ های سوپر راست شده، ادعای اصلاح طلبی کرده اند، همواره یک پاسخ مشترک داشته است: ناکارآمدی مدیریتی این طیف و ناراضی و شاکی شدن مردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طیف هر گاه مدیریت اجرایی را در اختیار گرفته اند، عیار کفایت و کارآمدی نداشته شان -با وجود ادعا و لاف های گزاف- آشکار شده است.

در چنین موقعیت هایی، یا باید سرشان را از شرمندگی پایین می انداختند و عذرخواهی و استعفا می نمودند. و یا اینکه "بچه پر رو بازی"! در می آوردند و با گستاخی و به اشتباه انداختن مردم، از پاسخگویی شانه خالی می کردند. آنها نوعا، رویکرد دوم را ترجیح داده و همواره پس از یک دوره نمایش بی عرضگی، به مسئله سازی و ساختار شکنی و فرافکنی مسئولیت متوسل شده اند.

آخرین نمونه، سرنوشت پروژه بزک شیطان بزرگ و شریک قابل اعتماد ساختن از آمریکا با ادعای برد_برد و رفع تحریم ها و رونق اقتصادی بود. اکنون در حالی که بخش اعظم دستاورد برنامه هسته ای را بر باد داده اند، دشمن در حال بدعهدی و تشدید تحریم هاست؛ قدرت خرید مردم و ارزش پول ملی به جای اینکه افزایش یابد، رو به کاهش گذاشته و دلار ۳۳۰۰ تومانی به ۵۲۰۰ تومان رسیده است. شرکت ها و کارخانه ها نیز سخت ترین وضعیت رکود را تجربه می کنند.

باز هم قافیه شعر افراطیون تنگ آمده است. تاج زاده ها اگر سر سوزنی انصاف و شرافت و صداقت داشتند، حتما باید از خجالت آب می شدند و عذر تقصیر می آوردند. اما چون به دغلبازی و  لا ابالی زیستن معتاد شده اند، به ناچار دم از لزوم برجام های تازه می زنند و مدعی بی اختیاری دولت می شوند. آیا به کلاهبرداری که چک های قبلی اش بارها بلا محل و بی پشتوانه از آب در آمده و برگشت خورده، اعتماد می کنند و وعده و چک جدید  را می پذیرند یا به او می گویند اول برو چک های برگشتی ات را پاس کن؟!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد

رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی کنتاکی (کی اف سی) ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی به‌دلیل تحریم‌هایی مردمی که در واکنش حمایت این شرکت از حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کمپین‌های حمایت از مردم فلسطین آغاز شده بود، به طور موقت تعطیل کرد.

براساس گزارش القدس العربی، روزنامه سنگاپوری The Strait Times اعلام کرد که روز دوشنبه، KFC فعالیت خود در مالزی را به حالت تعلیق درآورده است. این روزنامه به نقل از کارگران رستوران نوشت که شعبه‌های کنتاکی یک هفته است که تقریبا خالی از مشتریست.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها، ده‌ها هزار قربانی غیرنظامی، که بیشتر آنها کودک و زن هستند، بر جای گذاشته است. رژیم صهیونیستی با وجود صدور قطعنامه فوری آتش بس توسط شورای امنیت سازمان ملل به جنگ ویرانگر خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

در همین راستا مردم سراسر جهان به خصوص مردم کشورهای مسلمان شرکت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند را تحریم کردند. کی اف سی در این تحریم تنها نبوده و مک دونالد نیز دچار ضرر و زیان شده است. کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالدز اخیرا اذعان کرد که این شرکت در پی تحریم گسترده از سوی مشتریان خود، شاهد تأثیر تجاری معناداری بوده است که نگرانی سهامداران در مورد فعالیت‌های منطقه‌ای و جهانی این غول فست‌فود زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند