Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@10:42:01 GMT

عمو پورنگ خبر ازدواجش را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۸۶۵۳

عمو پورنگ خبر ازدواجش را تکذیب کرد

فرهنگ > تلویزیون - داریوش فرضیایی که با انتشار عکسی در اینستاگرام باعث گمانه زنی رسانه‌ها درباره ازدواجش شده بود، این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ در برنامه رادیویی «عید من بهار من» و صفحه اینستاگرام خود، خبر ازدواجش را تکذیب کرد.

پیش از این با توجه به عکسی که او در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود، خبر احتمال ازدواج او در فضای مجازی و سایت‌ها دست به دست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما او در برنامه رادیویی «عید من بهار من» رادیو جوان، این خبر را تکذیب کرد و گفت: «کاش نمی‌رفتم سیزده بدر! برگشتم دیدم چه خبر شده! کل ایران دارن به من تبریک میگن خودم از همه جا بی‌خبرم!»

او همچنین در پستی جدید در اینستاگرامش، این خبر را سوءتفاهم دانسته و نوشته است «ظاهرا پست اخير بنده ابهاماتي را به‌همراه داشته كه بايد توضيحاتی را خدمت‌تان عرض كنم، از جمله اين‌كه عكس منتشر شده در اینستاگرام مربوط به مراسم نامزدی يكی از بيننده‌های عزيز ( ر - ی) است كه سال‌ها با برنامه‌های عموپورنگ خاطره داشته و بزرگ شده و برای خوشحال نمودن بنده عكس فوق را با اين عبارت برايم ارسال نمود:

عمو جان سلام

تصورش دور نيست شايد براي شما نيز اتفاق بيفتد ، دخترتون عروس شد .

شنيدن اين خبر آن‌قدر مرا خشنود و مسرور ساخت كه تصميم گرفتم عكس و جمله ايشون رو در صفحه‌ام قرار بدم كه متاسفانه حواشي زيادی به‌همراه داشت تا جاييكه همكاران و حتی اقوام زنگ ميزدند و شوكه بودند كه چرا ما از ازدواجت خبردار نشديم، گواه سخنان بنده هم دوستان خوبم در راديو آقايان فرزاد حسنی و افشين حسين‌خانی و ... هستند كه همين چند دقيقه پيش ارتباط تلفني داشتيم و تاييد ميكنن كه شايعه‌ای بيش نبوده. با اين حال از همه شما بزرگواران بابت اشتباهی كه رخ داد عذرخواهی می‌كنم.»

57244

کلید واژه‌ها : برنامه‌های تلویزیونی - مجری رادیو و تلویزیون - سینمای کودک - تلویزیون -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برنامه های تلویزیونی مجری رادیو و تلویزیون سینمای کودک تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد

به گزارش همشهری آنلاین، ‌مرجان بیات تهیه‌کننده برنامه‌ «ماه‌ترین» شبکه دو سیما ـ گفت: این برنامه با عنوان مجله تخصصی سلامت بانوان و بارداری در یک فصل ۴۰ قسمتی محصول گروه خانواده شبکه دو است که ۳۲ قسمت آن در زمستان گذشته با اجرای محیا اسناوندی از شبکه دو پخش شد. هدف از این برنامه افزایش دانش و آگاهی عمومی در حوزه سلامت زنان، بارداری و سلامت باروری است.

بیات اضافه کرد: در ادامه «ماه ترین» در بخش دوم از همان فصل با توجه به اینکه در موضوع والدگری، باروری و سلامت پرداختن به بحث پدران همیشه مغفول مانده، تلاش کردیم قسمت‌های باقیمانده را با رویکرد مجله تخصصی سلامت پدران و باروری با اجرای شهریار ربانی پیش ببریم و اسمش رو بگذاریم «ماه‌ترین +» که روزهای پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۸:۱۵ به صورت زنده از شبکه دو پخش می‌شود.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: با توجه به اینکه پدران کمتر موضوع برنامه‌های تخصصی بوده‌اند، بسیار مشتاقم در وهله اول برنامه از طرف آقایان دیده بشود و در وهله دوم نظرات و پیشنهاداتشان را دریافت کنیم.

برنامه «ماه ترین +» در آستانه هفته سلامت از سی‌ام فروردین ساعت ۱۸:۱۵ پنجشنبه و جمعه ها پخش می‌شود. این برنامه در اوقات دیگر در سایت تلوبیون قابل مشاهده است.

کد خبر 846906 منبع: ایسنا برچسب‌ها تلویزیون مجری تلویزیون - برنامه تلویزیونی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی