Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@08:35:04 GMT

راز شلیک های مرگبار درشب وحشت پس از 40 سال برملا شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۸۸۰۸

راز شلیک های مرگبار درشب وحشت پس از 40 سال برملا شد+عکس

رکنا: قربانی که 40 سال پیش مورد شلیک قاتلی قرار گرفته بود و از ترس او همه چیز را پنهان کرده‌ بود،بالاخره پس از 40 سال همه چیز را فاش کرد.

راز قتل شب وحشت پس از 40 سال برملا شد+تصاویر

جودی ولنتی 59 ساله و دوستش دونا لوریا پس از اینکه در 28 ژوئن 1976 توسط دیوید برکوویتز مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند، بالاخره پس از 40 سال همه چیز را فاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش دیلی‌میل، ولنتی که در آن موقع 19 ساله بود به همراه دوستش لوریا بودند که برکوویتز به خودروی آن‌ها شلیک کرد و متاسفانه لوریا در دم جانش را از دست داد.
پس از آن زمان او به شدت از سوار شدن در خودرو مخصوصا در شب وحشت داشت و برای غلبه بر ترسش بسیار سختی کشید. به نظر او برکوویتز دیوانه‌ای است که با حبس ابد در زندان به او خیلی لطف شده‌است .
او پس از آن ماجرا تا 6 سال نمی‌توانست شب‌ها سوار خودرو شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث حوادث قتل شب وحشت 40 سال حوادث فیلم ویدیو ها تجاوز عکس فضای مجازی حوادث مشهد مشهد طلاق حوادث خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل مرگبار در برزیل

در حالی که تصاویری از وضعیت اضطراری در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، تعداد کشته‌شدگان از روز دوشنبه که بارندگی‌های شدید آغاز شد، به ۲۹ نفر رسیده و ۶۰ نفر دیگر مفقود شده‌اند.

به گزارش تسنیم، در مجموع ۲۱۳ شهرداری در ایالت جنوبی ریو گراند دو سول تحت تاثیر قرار گرفتند و تخریب پل، رانش زمین و شکست سد‌ها ثبت شد.

به گفته مطبوعات محلی، تاکنون ۱۰ هزار نفر بی‌خانمان شده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • سوگواری هرمزگانی‌ها درشب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • (ویدئو) سیل مرگبار در برزیل
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد