Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي جديد تيم واليبال العربي گفت: بحث حضور من از مدت‌ها قبل مطرح شده بود، اما سرانجام محقق شد. اميدوارم بتوانم نماينده شايسته اي براي واليبال ايران باشم.
به گزارش خبرگزاري فارس، محمدرضا تندروان، مربي ايراني واليبال رسما با باشگاه العربي قطر قراردادي يک ساله امضا کرد تا هدايت اين تيم واليبال را برعهده بگيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تندروان سال گذشته مربي زير 23 سال هاي تيم ملي ايران بود. العربي قطر يکي از قدرتمندترين باشگاه هاي واليبال در آسيا به شمار مي آيد.
وي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درمورد توافقش با تيم العربي قطر اظهار داشت: من پيش از اين تجربه مربيگري در تيم‌هاي خارجي را نداشتم. چند روزي است که به قطر رسيده ام و در تمرينات تيم هم حضور پيدا کرده ام.
وي ادامه داد: در اولين مسابقه بايد تيم را براي ديدار امروز برابر الخور آماده کنم. تيم شرايط و امکانات خوبي دارد و اميدوارم بتوانم از تجربياتم به خوبي استفاده کرده و به تيم العربي کمک کنم.
سرمربي جديد تيم واليبال العربي قطر خاطرنشان کرد: العربي سال‌ها توسط يک مربي تونسي هدايت مي‌شد که‌ نتيجه ‌چندان خوبي نگرفته بود. ابراهيم سنگالي الاصل هم قديمي‌ترين بازيکن اين تيم است. مديران العربي طي ساليان اخير ستارگان زيادي را جذب کرده بودند که ساواني، کازيسکي و ميلاد عبادي‌پور از جمله اين بازيکنان بودند.
تندروان گفت: بحث حضور من از مدت‌ها قبل مطرح شده بود، اما سرانجام محقق شد. اميدوارم بتوانم نماينده شايسته اي براي واليبال ايران باشم. واليبال ايران اين روزها در آسيا حرف اول را مي‌زند و خيلي از کشورهاي آسيايي براي پيشرفت از کشورمان الگوبرداري مي‌کنند.
شنيده شده که مسئولان العربي تصميم دارند در ادامه کار‌ خود از برخي بازيکنان جوان و ملي‌پوش ايراني براي حضور در العربي استفاده کنند. اين ‌روزها در برخي رسانه‌هاي اروپايي خبرهايي منتشر شده مبني بر اينکه احتمال دارد خوان‌تورينا، دريافت کننده مطرح جهان نيز براي اميرکاپ در فهرست نامزدهاي العربي قرار دارد و ممکن است که وي در جام باشگاه‌هاي آسيا نيز حضور پيدا کند.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت

به نظر می‌رسد سناریوی دو سال پیش برای کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در حال تکرار است.

سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ را به دست آورده بود و لیگ را تحت تاثیر دفاع‌های خود قرار داد در لیگ ملت‌های والیبال ایران را همراهی نخواهد کرد.

موسوی در جلسه‌ای که با موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال داشته، به او اعلام کرد به تیم ملی نخواهد آمد و تصمیمش برای عدم حضور قطعی است. موسوی حتی قرار است در روز‌های آینده به همراه خانواده برای تعطیلات به خارج از کشور بروند تا دیگر بحث حضور او در تیم ملی کاملا منتفی شود. البته مصدومیت کهنه او یکی از دیگر دلایل موسوی برای انصراف از تیم ملی است.

سید محمد موسوی که بار‌ها اعلام کرده بود قصد دارد با حضور در المپیک پاریس پایان خوشی برای دوران ملی خود رقم بزند حالا برای دومین بار در سه سال گذشته از حضور در تیم ملی والیبال انصراف خواهد داد تا سال ۲۰۲۳ آخرین بازی‌های او در تیم ملی باشد.

اگرچه خبر انصراف او به مسئولان فدراسیون نرسیده، اما عدم حضور او در تیم ملی تقریبا قطعی است و تنها یک معجزه می‌تواند تصمیمش را عوض کند تا او را به تیم ملی بازگرداند.

امیر غفور دیگر بازیکن محسوب می‌شود که به تیم ملی والیبال ایران دعوت شده، اما حضور او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید دید که آیا او نیز تصمیمی مشابه محمد موسوی اتخاذ خواهد کرد یا خیر.

منبع: ورزش سه

tags # والیبال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • پاکو خمس: هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت