Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري فرانسه از کويته، پليس پاکستان اعلام کرد چهار نفر مسيحي روز دوشنبه در حمله افراد مسلحي که ظاهرا اين اقليت مذهبي را هدف گرفته بودند، در جنوب غرب پاکستان به ضرب گلوله کشته شدند. اين منبع اعلام کرد حمله در محله مسيحي نشين کويته، مرکز ايالت بلوچستان پاکستان روي داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معظم جاه انصاري، رئيس پليس استان بلوچستان پاکستان اعلام کرد «سه عضو يک خانواده از جمله يک زن هنگامي که سوار يک ريکشاو بودند، هدف حمله قرار گرفتند.» وي افزود «راننده ريکشاو که او نيز مسيحي بود، در اين حمله کشته شد.»
انصاري تصريح کرد «نتايج اوليه تحقيق نشان مي دهد قربانيان به علت اعتقاد خود هدف حمله واقع شده اند.»
در ماه دسامبر دو عامل انتحاري، خود را در کليساي کويته منفجر کردند که بر اثر آن 9 نفر کشته و حدود 10 نفر نيز زخمي شدند.
مسيحيان کم تر از دو درصد از جمعيت 200 ميليون نفري پاکستان را که اکثريت بسيار بالاي آن مسلمان هستند، تشکيل مي دهند و اين اقليت در پاکستان قرباني تبعيض ها و خشونت هاست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پاکستان مسيحي کويته بلوچستان افراد مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ویاچسلاو گلادکوف، فرماندار منطقه بلگورود روسیه اعلام کرد که در حمله پهپادهای کامیکازه ارتش اوکراین به منطقه بلگورود روسیه دست‌کم شش نفر کشته و ده‌ها تن از جمله کودکان زخمی شدند.

وی درباره جزییات این حادثه گفت: دو دستگاه مینی‌بوس در حال انتقال کارکنان یک شرکت به محل کار بودند که یک خودروی سواری نیز آنها را همراهی می کرد که هدف حمله پهپادی ارتش اوکراین قرار گرفتند.

گلادکوف همچنین افزود که «این حمله پهپاد اوکراینی در روستای برزوفکا رخ داده و شش نفر در دم جان باختند، ۳۵ نفر نیز مجروح شدند که دو نفر از آنها کودک بودند.»

کد خبر 6097920

دیگر خبرها

  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • حمله گرگ به گله گوسفند در کوه‌های شرقی سمیرم