Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:35:30 GMT

گفتگوی برنامه نود با علی قلی زاده ( قسمت اول ) +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۹۰۱۳

گفتگوی برنامه نود با علی قلی زاده ( قسمت اول ) +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه نود مورخ 13 فروردین 97، میزبان علی قلی زاده بازیکن تکنیکی سایپا و تیم ملی فوتبال بود و عادل فردوسی پور با وی به گفتگو پرداخت.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

صحبت‌های علی قلی زاده در برنامه نود +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم فیلم ورزشی برنامه نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کشف یک آب انبار عهد قاجاریه در تربت حیدریه

رییس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت‌حیدریه از کشف یک آب انبار عهد قاجاریه در سرای امین تربت حیدریه خبر داد.

به گزارش فارس؛ از تربت حیدریه علی محمدی اظهارکرد: روز گذشته حین انجام عملیات ساختمانی در بازار قدیمی سرای امین بقایای آب انبار قدیمی کشف شد وبلافاصله دستور توقف عملیات عمرانی در محدوده این اثر صادر شد تا بررسی ومستند سازی کارشناسی انجام وجزییات موضوع روشن شود.

وی گفت: از ۶ ماه پیش با مشارکت کاسبان وبا همکاری شهرداری وشورای اسلامی شهر، کار باز پیرایی، مرمت و ساماندهی سرای امین آغاز شده است وروز گذشته حین انجام عملیات آجر فرش کف محوطه آب انبار کشف شد.

محمدی تصریح کرد: اکنون قسمت پاشیر و برداشت آب مشخص شده است و در حال انجام عملیات حفاری برای رویت مخزن آب ودیگر قسمت‌های آب انبار هستیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت‌حیدریه گفت: از مجموع ۱۸ آب انبار تاریخی در شهرستان‌های تربت حیدریه و زاوه، هفت مورد طی دوسال اخیر کشف شده است و وجود ۱۵ آب انبار تاریخی در تربت حیدریه از اهمیت بالایی برخوردار است واغلب آب انبار‌های تربت حیدریه به خصوص دربخش مرکزی شهر که در مسیر کاراوان‌های تجاری قرار داشته مربوط به دوران قاجاریه است که هم اکنون بزرگترین آب انبار کشف شده در تربت حیدریه واقع در بازار شیر چارسوق با گنجایش بیش از هزار و ۷۰۰ متر مکعب در دست مرمت است.

دیگر خبرها

  • آداب و رسوم برگزاری نوروز / این قسمت: مشهد
  • نهمین قسمت «پاورقی نوروزی» با موضوع آمریکا
  • چه کنیم حمام و سرویس بهداشتی همیشه خوشبو باشد؟
  • (عکس) کشف یک آب انبار عهد قاجاریه در تربت حیدریه
  • «قصه‌های ریرا» برای خردسالان
  • «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2
  • «فرهنگ» سوژه هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» شد
  • اخبار کوتاه ۸ فروردین
  • قسمت پانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در فارس تفسیر شد
  • (ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!