Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@00:29:19 GMT

راز بوی تعفن جسد که از ماشین قاضی کرج می آمد!

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۹۴۳۲

حوادث رکنا: ایوب ابراهیمیان - قاضی دادگستری کرج: تابستان امسال ودر یک روز جمعه، زنگ تلفن کشیک قتل که در اختیارم بود‌به صدا در آمد. آن‌سوی خط یکی از ماموران پلیس آگاهی بود که به من خبر داد،‌پلیس‌مردی را بازداشت کرده که مدعی است، دوستش را به‌خاطر اختلاف‌هایی که با هم داشته‌اند کشته و در بیابانی اطراف کرج‌دفن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوار خودرویم شده و به پلیس آگاهی رفتم.‌

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، با تحقیق از آن مرد متوجه شدم او فردی را به قتل Murder رسانده که خانواده‌اش چندی پیش گم‌شدن او را به پلیس Police اعلام کرده بودند.‌

با متهم حرف زدم و بعد از ثبت اظهاراتش ‌همراه تیم پلیس جنایی‌برای بررسی ماجرا به محلی که متهم می‌گفت قتل را انجام داده، رفتیم.‌ با گذشت مدت زمان طولانی از قتل به‌درستی محل دفن جسد را به‌خاطر نمی‌آورد تا این‌که به سختی توانست نشانه‌هایی از محل قتل را بگوید. ‌

ماموران با توجه به این نشانه‌ها، محل مورد نظر را در آن بیابان یافتند و ‌از چند کارگر خواستند که اقدام به کندن محل دفن جسد کنند. آنها بیل و کلنگ آوردند و محل مورد نظر را کندوکاو کردند تا این‌که جسد کشف شد.

با هماهنگی قضایی‌پیکر مرد کشته شده به پزشکی قانونی ‌منتقل شد. کارگران بعد از این‌که جسد را یافته بودند، بیل و کلنگ‌های مورد استفاده‌ برای کندن آن محل را به جای قراردادن در خودروی ماموران، در صندوق عقب خودروی من‌ گذاشتند. غافل از این‌که‌ بیل و کلنگ‌های مورد استفاده برای یافتن جسد که با جسد برخورد کرده بود، در خودرویم است چند روز از خانه به محل کارم و برعکس می‌رفتم.‌

بعد از چند روز متوجه بوی نامطبوعی شدم، ‌بنابراین اسپری خوش‌بوکننده در خودرویم می‌ زدم تا کمی از اثر آن کاسته شود. فکر نمی‌کردم، بو از صندوق عقب خودرویم باشد. ‌روز آخر همراه همسرم برای انجام کاری بیرون از خانه رفته بودیم که متوجه شدیم‌ بویی نامطبوع از داخل خودرو به مشام می‌رسد.

هر چه افشانه خوشبوکننده زدیم دیدم بو کمتر نمی‌شود. تصمیم گرفتم خودرو را بررسی کنم. پس از باز کردن صندوق عقب، بوی نامطبوع بیشتر شد . آنجا بود که متوجه شدم بیل و کلنگ منشأ این بو است. اشتباه آنها چند روز من را با مشکل بوی بد روبه‌رو کرده بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناگفته های مردی که باردار شد! +عکس

خلبان هواپیمای دختران پولدار ترکیه ای که در ایران سقوط کردند، کجاست ؟ / رازی که هنوز روشن نشده است! + عکس

وحشت در دره جنی شمال تهران / 3 جن را دیدم!

شرط شرم آور شوهر موقت به یک زن / من دختری به نام سارا دارم +فیلم گفتگو و عکس

به این حیوان دست بزنید 300 دلار جریمه می شوید / او خوشحال ترین حیوان جهان است +عکس

جسد جوان ایرانی در ساحل صخره ای دریای مدیترانه پیدا شد / از 2 دختر نوجوان هنوز خبری نیست!

این دختر 48 ساعت در تعطیلات نوروز گروگان بود / پریسا اعتراف تلخی کرد! + عکس

این زن را می شناسید / این عکس جسد مریم حیاتی پس از مرگ است

اعتراض تند خواننده پاپ به حذف اجرایش از برنامه «دورهمی» + تصویر

عروس جوان در تصادف با کامیون له شد/ در اتوبان صدر تهران رخ داد !

قتل عروس جوان در اتاق حجله! / داماد از لیلا چه دیده بود!

5 سال زندگی دختر جوان با قاتل پدر! / تهدید شیطانی شده بودم!

تجاوز به دختر جوان توسط خواننده مشهور پاپ در پایان کنسرت شبانه +عکس

پشت پرده زیر میزی گرفتن در دورهمی که مدیری هم از آن خبر ندارد! / ادعای دریافت 100 میلیون تومان از هر میهمان + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران قتل پلیس کرج جسد قاضی دادگستری حوادث فیلم ویدیو ها عکس تجاوز مشهد حوادث مشهد فضای مجازی طلاق حوادث خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان

به گزارش صدای ایران،روزنامه همشهری نوشت: با گزارش ماجرای ناپدیدشدن دانشجوی جوان به پلیس که به‌گفته دوستانش فردی باهوش و نخبه بود، تحقیقات برای یافتن ردی از وی آغاز شد تا اینکه صبح دوشنبه یکی از دشت‌بانان در پای کوه‌های سرچشمه، چشمش به خودرویی افتاد که در دامنه کوه رها شده بود. هیچ‌کس در اطراف خودرو نبود و در‌های آن باز بود و همین باعث شد که مرد دشت‌بان با کلانتری ۱۴سرچشمه تماس بگیرد و ماجرا را اطلاع دهد.

علیرضا محمدی، دادستان رفسنجان گفت: با حضور مأموران پلیس در محل معلوم شد که خودروی مورد نظر متعلق به دانشجوی گمشده است. به این ترتیب تیمی از مأموران پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راهی آنجا شدند و به جست‌وجو برای پیدا کردن جوان گمشده پرداختند. آنها در جریان جست‌وجوهایشان در این منطقه از هلی‌شات استفاده کردند و در نهایت متوجه جسدی شدند که در ارتفاعات سرچشمه رها شده بود.

وی ادامه داد: وقتی مأموران به محل رهاشدن جسد رفتند، معلوم شد که قربانی همان دانشجوی جوان است و با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی در محل حادثه، تحقیقات ادامه یافت و در حال حاضر ۲ مظنون تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده، موارد به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید