Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@06:29:49 GMT

مراسم معنوی اعتکاف در مساجد کوهبنان در حال برگزاری است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۹۸۸۶

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام احمدرضا قربانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان دیروز دوشنبه، 13 فروردین گفت: همزمان با ایام‌البیض مراسم اعتکاف در هفت مسجد شهر کوهبنان، بخش طغرالجرد، دهستان‌های جور و خرمدشت در حال برگزاری است.
وی افزود: ضرورت دارد در برخی ایام سال انسان روزها، ساعات و لحظاتی را با خدای خودش خلوت کند که شب‌های قدر، ایام حج و زیارت، اعتکاف و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله آن ایام هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان بیان کرد: خداوند برخی از انسان‌های برگزیده را به میهمانی خاص خود فرا می‌خواند تا در مراسم اعتکاف سه روز از ظواهر و زرق و برق دنیا فاصله بگیرند و با خدای خودشان خلوت کنند و با عبادت و راز و نیاز در درگاه عبودیت خودشان را به خالق هستی نزدیک کنند.
وی یادآور شد: سنت حسنه اعتکاف پس از استقرار نظام مقدس انقلاب اسلامی احیا شد و مساجد به‌عنوان بهترین منزلگاه عاشقان و عارفان الهی مبدل شد و مراسم اعتکاف در مساجد برگزار می‌شود.
قربانی تصریح کرد: در حالی انسان سه روز در مساجد با خدای خودش خلوت می‌کند که بسیاری خود را مشغول جمع‌آوری مادیات می‌کنند و در حقیقت به دنیا روی می‌آورند.
وی اظهارکرد: جای بسی خوشحالی است که جوانان و نوجوانان کوهبنانی در مراسم اعتکاف حضوری گسترده و فعال دارند و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، برپایی کرسی‌های هم‌اندیشی، تلاوت قرآن و دعا، پاسخ به سوالات شرعی و... از جمله برنامه‌های مراسم اعتکاف در شهرستان کوهبنان هستند.
منبع: اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!

به گزارش ورزش سه، علی‌اصغر کلانتری، سرمربی مس سونگون، در پایان بازی با هوادار در جام حذفی که با برتری هوادار به پایان رسید، اظهار داشت: می‌دانستیم مقابل تیم خیلی خوب هوادار بازی خیلی سختی خواهیم داشت، اما همانطور که به تیم هوادار بابت نتیجه و صعودشان تبریک می‌گویم، تیم و بازیکنان شایسته خودم را هم تحسین می‌کنم. اگر کم تجربگی مقابل تیم‌های لیگ برتری بازیکنان نبود، مشکلات بیشتری برای هوادار درست می‌کردیم.

وی افزود: در نیمه اول شرایط خیلی خوبی داشتیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم. شاید این کم تجربگی بچه‌های ما بود و شاید در خط جلو اعتماد به نفس نداشتیم. ما کار را از عقب زمین خوب شروع کردیم و جلو آمدیم و در محوطه ۱۸ قدم شانس‌های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم. بالاخره جام حذفی است و شرایط این مسابقات به همین شکل است.

کلانتری تاکید کرد: زمانی که بازی ۲-۱ بود، احساس من این بود که می‌توانستیم به گل برسیم اما در ضدحمله غافلگیر شدیم. جا دارد باز هم به تیم هوادار تبریک بگویم. انشالله که در ادامه داه موفق باشند.

سرمربی مس سونگون در خصوص داوری مسابقه عنوان کرد: دو صحنه بود که انشالله به قول آقای پیروانی من اشتباه کنم. در صحنه اول دروازه‌بان خروج کرده و توپ ارسال شده و مهاجم ما توپ را با سر می‌زند اما دروزاه‌بان برخورد شدید با او داشت. آقای داور سوت زد و من فکر کردم پنالتی گرفت ولی ضربه غیرمستقیم به سود حریف داد. یک صحنه دیگر هم اتفاق افتاد که مهاجم ما شارژ شد اما باز هم نگرفتند. من بحثی نمی‌کنم که خدایی نکرده موردی پیش نیاید اما این دو صحنه مشکوک بود. باز هم من فیلم را می‌بینم و انشالله اشتباه کرده باشم.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر