Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام احمد سلامی، معاون ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به لزوم اضافه شدن ۱۷ رجب، سالروز شهادت حضرت شاهچراغ (ع) در تقویم کشور، گفت: مراسم بزرگداشت شهادت ایشان در شیراز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام احمد سلامی، معاون ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به لزوم اضافه شدن سالروز شهادت حضرت شاهچراغ (ع) در تقویم کشور، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: برنامه های مختلفی برای این روز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه برنامه اصلی سالروز شهادت حضرت شاهچراغ (ع) پنج شنبه شانزدهم فروردین ماه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی و مداحی عباس حیدرزاده برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز مراسم اعتکاف ایام نوروز ۹۷ اعتکاف روز طبیعت ظرفیت های گردشگری شیراز اسلام مسلمانان مساجد اشتغال ۱۷ رجب روز شهادت حضرت شاهچراغ ع حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شیراز کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم بزرگداشت شهدای واقعه جانسوز مدرسه فیضیه در سال ۱۳۴۲ عصر امروز در محل این مدرسه علمیه برگزار شد.   گفتنی است همزمان با بیست و پنجم شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، در دوم فروردین سال ۱۳۴۲، مجلس سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله العظمی گلپایگانی در مدرسه فیضیه برگزار شد که عوامل حکومت پهلوی با برهم زدن این مراسم، به ضرب و شتم طلاب و مردم پرداختند و به طرز وحشیانه‌ای طلاب علوم دینی را به شهادت رساندند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان