Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@03:39:55 GMT

خبرسازی یاران احمدی‌نژاد در سال نو

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۰۷۶۵

خبرسازی یاران احمدی‌نژاد در سال نو

روز دوازدهم فروردین همسر بقایی به سایت «دولت بهار» گفت که «بقایی در شرایطی به زندان اوین منتقل شد که تشخیص پزشکان زندان چیز دیگری بود و نه تنها اقدام درمانی جدی برای بهبود او صورت نگرفت، بلکه ایشان شاهد مجموعه‌ای از برخوردهای زننده بود.»

ایران آنلاین / احمدی‌نژادی‌ها سال 97 را با حضور در رده‌های بالای اخبار ایران آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز 22 اسفندماه، حمید بقایی جهت اجرای حکم خود که از جمله  شامل ۱۵ سال حبس و 43 میلیارد تومان جزای نقدی می‌شد، دستگیر و به زندان معرفی شد.

چهار روز بعد یعنی روز 26 اسفند هم  اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر دولت دهم بازداشت شد تا این گونه احمدی‌نژاد سال جدید را بدون دو چهره اصلی حامیانش آغاز کند. نزدیکان احمدی‌نژاد اعلام کرده بودند که حمید بقایی از بدو بازداشت خود دست به اعتصاب غذا زده است. اعتصاب غذای بقایی به ادعای رسانه‌های نزدیک به احمدی‌نژاد نزدیک به سه هفته ادامه داشت تا اینکه وی روز دهم فروردین ماه اعلام کرد که دست به اعتصاب تر خواهد زد و از نوشیدن آب خودداری خواهد کرد. با این وجود روز یازدهم فروردین یک منبع مطلع به خبرگزاری فارس گفت:  بقایی دیروز و امروز غذای مفصلی خورده و ادامه اعتصاب غذای وی کذب محض بوده و حتی صبح امروز در زندان با زندانیان بگو و بخند داشته است. این منبع مطلع همچنین افزود که آقای حمید بقایی در همان سوئیتی زندانی است که آقای مصطفی تاج‌زاده (از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب)  بوده و از همان امکانات برخوردار است.
این در حالی بود که گفته می‌شد حمید بقایی به دلیل وخامت حالش از زندان به بیمارستان منتقل شده است. روز دوازدهم فروردین همسر بقایی به سایت «دولت بهار» گفت که «آقای بقایی در شرایطی به زندان اوین منتقل شد که تشخیص پزشکان زندان چیز دیگری بود و نه تنها اقدام درمانی جدی برای بهبود آقای بقایی صورت نگرفت، بلکه ایشان شاهد مجموعه‌ای از برخوردهای  زننده بود.» یک روز قبل از آن یعنی همزمان با تکذیب خبر اعتصاب غذای بقایی توسط خبرگزاری فارس حتی محمود احمدی‌نژاد هم با انتشار پیامی مدعی انتقال او به بیمارستان شد. سایت دولت بهار روز دوازدهم فروردین ماه هم از قول بقایی نوشت: متولیان این‌ رسانه فرزند خلف پدرشان نیستند اگر فیلم غذا خوردن بنده در زندان را منتشر نکنند!
این در حالی است که اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در این باره به تسنیم گفت: تمهیدات لازم را برای وی فراهم کردیم و آنجایی که نیاز به حضور پزشک باشد، مانند سایر زندانیان به صورت روزانه از پزشک مقیم و حتی پزشکان متخصص استفاده می‌شود. وی افزود: با وجود اینکه کسی تلاش می‌کند با نخوردن آب و غذا، شرایط بدی را برای خود فراهم کند اما زندان در تلاش است این اتفاق نیفتد و از آن جلوگیری شود. جهانگیر ادامه داد: حتی اگر فردی از نظر روحی و روانی دچار مشکل باشد و آب و غذا نخورد، ما به عنوان مجموعه زندان تلاش می‌کنیم فرد را از نظر روحی و روانی بازسازی و ارشاد و شرایط مناسبی را برای وی فراهم کنیم.
دفتر احمدی‌نژاد نیز دیروز سیزدهم فروردین ماه با انتشار بیانیه‌ای ضمن تأکید بر بیگناهی مشایی و بقایی، مسئولیت سلامتی این افراد را متوجه مقامات کشور و بویژه دستگاه قضایی دانست. در بیانیه دفتر احمدی‌نژاد همچنین بر تقاضای برگزاری دادگاه علنی نیز تأکید شده است. پیش از این روز هفتم فروردین ماه سایت دولت بهار متن لایحه دفاعیات حمید بقایی را منتشر کرده بود. متنی که در آن ادعا شده بود یکی از اتهامات بقایی دریافت میلیون‌ها یورو و صدها هزار دلار توسط بقایی از سپاه قدس است.
این ادعا در حالی مطرح می‌شد که پیش‌تر سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه طرح این گونه ادعاهای بی اساس را حرکتی نخ‌نما شده خواند و اظهار کرده بود: «رأی محاکم قضایی براساس مدارک مستند، مستدل، دقیق و قوی صادر می‌شود و فرافکنی و طرح سناریوهای تکراری علیه نهادها و اشخاص در کشور بار جرایم متهمان را کاهش نمی‌دهد.» بقایی قبل از دستگیری اخیر خود یک بار دیگر هم همین ادعا را درخصوص سپاه قدس مطرح کرده بود./ روزنامه ایران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی نژاد عازم مجارستان شد

رئیس دولت‌های نهم و دهم برای شرکت در یک نشست علمی و تخصصی عازم مجارستان شد.

به گزارش کانال تلگرامی دولت بهار، محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم، به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون «ارزش‌های مشترک در محیط زیست جهانی» امروز عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد.

این سفر در پاسخ به دعوت رسمی گرگلی دلی رئیس «دانشگاه ملی لودوویکای» مجارستان انجام شده است.

این نشست علمی از ۱۷ الی ۲۱ اردیبهشت در بوداپست برگزار می‌شود و طی آن، احمدی نژاد به عنوان میهمان ویژه در باره اهمیت و ضرورت مقابله با تهدید‌ها و آسیب‌های وارده به محیط زیست سخنرانی می‌کند.

دانشگاه ملی لودوویکای بوداپست، فعالیت آموزشی خود را به طور متمرکز در حوزه خدمات عمومی و مدیریت دولتی به انجام می‌رساند و ریاست آن توسط رئیس جمهور مجارستان منصوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصاویری جدید از محمود احمدی نژاد در خارج از کشور درحال خوش و بش کردن
  • تصویری قدیمی از بوسه بر پیشانی احمدی‌نژاد روی باند فرودگاه
  • ببینید | اسکورت سنگین محمود احمدی‌نژاد به محض ورود به بوداپست مجارستان
  • تصاویر اسکورت محمود احمدی‌نژاد در سفر خارجی
  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • (ویدئو) احمدی نژاد: ۴۰ هزار هکتار بدهیم؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!