Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@16:52:56 GMT

فیلم/ تایید تیراندازی به فلسطینی ها باگلوله های جنگی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۰۷۹۰

‍‍‍‍‍‍

تاکید یک پزشک فلسطینی بر استفاده رژیم صهیونیستی از گلوله های جنگی برای هدف قرار دادن تظاهرکنندگان و وارد شدن آسیب های جدی به بافتهای بدن آنان هنگام خارج کردن گلوله.

دریافت 1 MB ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی غم‌انگیز از نسل کُشی ارتش تروریستی اسرائیل علیه غزه

به گفته سخنگوی وزارت خارجه کشورمان: جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه، بخشی غم‌انگیز و دردناک از روند جنایت جنگی و عملیات نسل‌کُشی ارتش تروریستی اسرائیل علیه ساکنان این باریکه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه، بخشی غم‌انگیز و دردناک از روند جنایت جنگی و عملیات نسل‌کُشی ارتش تروریستی اسرائیل علیه ساکنان این باریکه است.

گزارش‌های رسمی می‌گویند که از آغاز جنگ علیه نوار غزه تا امروز، رژیم صهیونیستی به صورت هدفمند 33 بیمارستان را در این باریکه به کلی از توان ارائه خدمات پزشکی خارج کرده است.

ادامه محاصره "بیمارستان شفا" و تشدید عملیات نظامی علیه آن از جمله به آتش کشیدن ساختمان جراحی این بیمارستان در شب گذشته، محاصره و بمباران "بیمارستان أمل" در خان یونس و خارج کردن آن از قابلیت ارائه خدمات پزشکی، حمله به "بیمارستان ناصر" در خان یونس و بازداشت شماری از آوارگان و مجروحان مستقر در آن و ضرب و شتم و بازداشت کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان، از جمله اقدامات جنون‌آمیز صهیونیست‌ها علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه طی 24 ساعت گذشته بوده است.

گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین  می‌نویسد: "حجم انبوهی از شواهد مربوط به جنایات بین‌المللی اسرائیل در نوار غزه طی شش ماه گذشته، ممکن است دیوان بین‌المللی کیفری را در پنج دهه آینده به خود مشغول سازد."

اکنون سؤال پرتکرار نزد افکار عمومی جهان این است که با این حجم از جنایت و ویرانی جنون‌آمیز در نوار غزه، آیا مجامع و نهادهای بین‌المللی غیر از اعلام مواضع سیاسی، صدور بیانیه و یا تصویب قطعنامه، مسئولیت عملی برای ایجاد بازدارندگی و توقف این نسل‌کُشی آشکار و بی‌پروا و پیگرد قانونی جنایتکاران جنگی ندارند؟!

آخرین نفس سیستم بهداشتی غزه / بیمارستان امل از کار افتادتداوم محاصره و تجاوز اشغالگران به بیمارستان‌های غزهواکنش حماس به جنگ فاشیستی اشغالگران با بیمارستان‌های غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقام سازمان ملل: تحمیل قحطی در غزه، جنایت جنگی است
  • تحمیل قحطی در غزه، جنایت جنگی است
  • بخشی غم‌انگیز از نسل کُشی ارتش تروریستی اسرائیل علیه غزه
  • جنایات جنگی پی‌درپی صهیونیست‌ها
  • ببینید | القسام تصاویر هدف قرار دادن تانک و بولدوزر رژیم اشغالگر را منتشر کرد
  • چرا سربازان در گذشته گلوله‌های خود را می‌جوشاندند؟
  • تصاویر تیراندازی مستقیم به یک پیرمرد فلسطینی
  • یکی از وزرای کابینه نتانیاهو استعفا داد
  • ایرلند: اسرائیل در حال استفاده از قحطی به عنوان یک سلاح جنگی است
  • دستگیری گروگانگیر مسلح در گرمسار / مدیرکارخانه گلوله خورد