Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@11:59:39 GMT

اتفاقی عجیب در دیدار الهلال و العین

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۰۹۵۴

اتفاقی عجیب در دیدار الهلال و العین

سرمربی الهلال از اتفاق عجیب در دیدار تیمش برابر العین سخن به میان آورد.

به گزارش مشرق، در یکی از دیدارهای حساس دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم فوتبال الهلال و العین به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک نماینده امارات به پایان رسید تا این تیم بعد از تیم فوتبال استقلال 9 امتیازی در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براون، سرمربی  آرژانتینی الهلال از اتفاق عجیب در این دیدار سخن به میان آورد. او گفت‌: برای من بسیار جالب بود. داور بازی در یک نیمه سه پنالتی‌به سود حریف گرفت که این بسیار عجیب بود.

او ادامه‌ داد: از سه پنالتی‌ که به سود العین گرفته شد تنها یک پنالتی‌ درست بود و دو پنالتی دیگر اشتباه بود. نمی‌دانم که چرا باید چنین اشتباهاتی در یک دیدار باشد. عملکرد ضعیف داور باعث شکست ما در این دیدار شد. نباید ناامید شد و باید نهایت تمرکز خود را روی لیگ گذاشت.

در این گروه استقلال با 9 امتیاز در صدر قرار دارد. العین با هفت امتیاز دوم است و تیم‌های فوتبال الریان و الهلال هم به ترتیب با شش و دو امتیاز در رده سوم و چهارم جدول رده‌بندی جای دارند.

در هفته پایانی استقلال باید به مصاف الهلال بحران زده برود و دو تیم العین و الریان هم با هم بازی خواهند کرد.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در ادامه پیروزی‌های خود در لیگ حرفه‌ای عربستان، میهمان خود الفتح را با سه گل شکست داد.

آبی های پایتخت که سه شنبه گذشته مقابل العین امارات در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، حذف از آسیا را پشت سر گذاشتند، سپس بازگشتند و مقابل الفتح پیروز شدند و گامی دیگر در راه رسیدن به عنوان قهرمانی برداشتند.

الهلال علاوه بر میتروویچ صربستانی که چندین هفته غایب بود، از حضور سالم الدوساری و مالکوم برزیلی محروم بود اما با این وجود به پیروزی رسید.

این تیم به رهبری ژسوس پرتغالی امتیاز خود را به 80 رساند و اختلاف امتیاز بین خود و النصر را به طور موقت به 12 امتیاز رساند.

رسیدن به حد نصاب هشتاد امتیازی الهلال را حتی در سطح تیمهای آسیایی هم یکه تاز می‌کند و جالب اینکه آنها اکنون فرصت رسیدن به 98 امتیاز تا پایان فصل را هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی