Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@02:46:56 GMT

شهرام غلامي «ديرينه دلخواه» را منتشر کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۱۰۰۸

شهرام غلامي «ديرينه دلخواه» را منتشر کرد

خبرگزاري آريا - «شهرام غلامي» آلبوم عود نوازي «ديرينه دلخواه» را توسط مؤسسه فرهنگي و هنري «آوا خورشيد» منتشر کرد. اين اثر در فضاي موسيقي کلاسيک و شامل قطعاتي چون «آسمان»، «سماع آسمان»، «مثنوي بيات اصفهان»، «چرخان»، «روياي باران»، «تاوان»، «رقصان» و «ديرينه دلخواه» است.
«شهرام غلامي»، آهنگساز و نوازنده عود است که از سال 1370 نزد «منصور نريمان»، فراگيري عود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که آثاري مانند «کنج صبوري»، «شرح شوق»، «ناشکيبا»، «روژ» و … به عنوان نوازنده عود حضور داشته است، تا کنون کنسرت‌هايي را همراه گروه‌هاي «رومي»، «شيوا»، «داوود آزاد»، «اسماعيل تهراني»، «مهرداد دلنوازي»، «ارکستر ملي» و «ارکستر تلويزيون» داشته است. او علاوه بر عود با نواختن سه تار نيز آشنايي کامل دارد. در چند سال اخير آلبومهايي در قالب دونوازي و تکنوازي عود از غلامي منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۵۰۰ سامانه نظارتی در جاده‌های چهارمحال و بختیاری

روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: جانمایی نصب ۱۳ سامانه هوشمند در جاده‌های پرتردد و نقاط حادثه خیز استان برای سال آینده، انجام شد.

وی افزود: پیمانکار نصب شش سامانه در استان تعیین شده است و با هفت سامانه دیگر در سال آینده نصب و راه‌اندازی خواهد شد و برای نصب این تجهیزات بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بیشتر بخوانید

راه اندازی سامانه ثبت تخلفات رانندگی در بروجن

غلامی اظهار کرد: هم‌اکنون ۵۰۰ سامانه نظارتی از جمله ثبت تخلف، ثبت تردد، سامانه نظارتی و جی. پی. اس در سطح جاده‌های استان فعال است.

وی ادامه داد: ۷۵ دستگاه دوربین و تجهیزات هوشمند جاده‌ای در دولت سیزدهم در جاده‌های ارتباطی استان راه‌اندازی شده و نصب دوربین و تجهیزات جدید با اولویت مناطق پرتردد و پرخطر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جدیدترین کتاب دکتر شفیعی کدکنی منتشر شد
  • استقبال ناتو از مشارکت دیرینه با جمهوری آذربایجان/ وضعیت در اوکراین بسیار دشوار است
  • آهنگ‌هایی که در روزهای آخر منتشر شدند/ تلخ و شیرین‌های شنیدنی!
  • فعالیت ۵۰۰ سامانه نظارتی در جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • ارکستر ملی ایران و نوازنده‌ای که رهبر شد
  • سفارش آنلاین از عطاری؛ خرید محصولات دلخواه با طعم تخفیف
  • آماده سازی محور‌های مواصلاتی کرمانشاه برای تردد مسافران نوروزی
  • یادنامه هنرمندان موسیقی که دیگر درمیان ما نیستند/ فراموش نمی‌شوید
  • هنرمندان موسیقی که در سال ۱۴۰۲ با آنها وداع کردیم
  • ۲ بار قصاص برای قاتل عمو و برادرزاده