Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سال گذشته میلادی آثار سینمایی در ژانرهای مختلفی اکران شدند و علاوه بر هالیوود در سینمای جهان نیز مورد استقبال قرار گرفتند که هر کدام چندین پوستر جذاب و متنوع داشتند که در ادامه خواهید دید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، سال گذشته میلادی آثار سینمایی در ژانرهای مختلفی اکران شدند و علاوه بر هالیوود در سینمای جهان نیز مورد استقبال قرار گرفتند که هر کدام چندین پوستر جذاب و متنوع داشتند که در ادامه خواهید دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژانر ابرقهرمانی در سال 2017 هم یکی از پر مخاطب ترین ژانرهای سینمایی بود به نحوی که در فهرست پرفروش های سینمای جهان 5 فیلم از 10 فیلم مربوط به این دسته آثار بود.

در این میان پوستر فیلم یکی از جذاب ترین و در عین حال خبرسازترین بخش های سینمای جهان طی سالهای گذشته است. به طور معمول آثار سینمایی جهان با چندین پوستر متنوع به استقبال اکران می روند.

به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان نگاهی به مجموعه بهترین پوسترهای آثار سینمایی جهان در سال 2017 انداخته است.

همه پول‌های جهان نویسنده: دیوید اسکارپا کارگردان: ریدلی اسکات بازیگران: "مارک ولبرگ، میشل ویلیامز، کوین اسپیسی   نینجالِگو نویسنده و کارگردان: چارلی بین بازیگران: دیو فرانکو، مایکل پنیا، الیویا مان، جکی چان، جاستین تئوریکس و ابی جاکوپسن

توطئه آمیز 4

نویسنده و کارگردان: آدام روبیتل

بازیگران: لین شی، لی ونل، آنگوس سمپسون، خاویر بوتت، جاش استورات

بهترین مربی سیرک

نویسنده و کارگردان: مایکل گریسی

هیو جکمن، میشل ویلیامز، زک افران، زندیا، پائول اسپارک و ربکا فرگوسن

مادر

نویسنده و کارگردان: دارن آرنوفسکی

بازیگران: خاویر باردم، جنیفر لارنس، اد هریس

نینجالِگو نویسنده و کارگردان: چارلی بین بازیگران: دیو فرانکو، مایکل پنیا، الیویا مان، جکی چان، جاستین تئوریکس و ابی جاکوپسن

همه پول‌های جهان

نویسنده: دیوید اسکارپا کارگردان: ریدلی اسکات بازیگران: "مارک ولبرگ، میشل ویلیامز، کریستوفر پلامر

فردیناند

نویسندگان: بروس اندرسون و لوری فورت

کارگردان: کارلوس سالدانها

بازیگران: کیت مک کینون، دیوید تنانت، جان سینا، جینا رودریگز و بابی کاناول

کوکو

نویسنده: آدریان مولینا

کارگردان: لی آنکریچ

بازیگران: بنجامین برت، گال گارسیا برنار، رنی ویکتور و آنتونی گونزالس

جنگ ستارگان 8 نویسنده: جرج لوکاس کارگردان: ریان جانسون بازیگران: دیسی ریدلی، جان بویگا، اسکار آیزاک و آدام درایور   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: نمایشگاهی از آثار خلق شده توسط هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲، در نگارخانه کتابخانه مرکزی یزد روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت به معرض نمایش گذاشته می‌شود.    دهقان گفت: این نمایشگاه هر ساله جهت دیده شدن آثار هنر جویان برگزار میشود و مورد استقبال هنرجویان، والدین، هنرجویان سایر هنرستان‌ها و همچنین هنرجویان متقاضی ورود به این هنرستان قرار می‌گیرد.   بر اساس این گزارش؛ هدف از برگزاری این نمایشگاه انتقال افکار هنری و ایجاد انگیزه، امید، نشاط، نوآوری و خلاقیت و همچنین عرصه‌ای برای دیده شدن استعداد و توانایی هنرجویان رشته‌های گرافیک، نقاشی، پویا نمایی و در دروسی همچون خوشنویسی، عکاسی، طراحی شخصیت، مبانی تجسمی، طراحی، نقاشی، چاپ، طراحی و بسته بندی و همچنین انیمیشن‌های تدوین شده هنرجویان رشته انیمیشن است که طی سال تحصیلی فرصت داشته اند تا دستاورد‌های هنری خود را با نظارت هنرآموزان برای ارتباط بصری با مخاطبان فراهم آورند و در نهایت به خودارزیابی و شناخت بیشتر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خود بپردازند.     در ادامه دهقان ضمن قدردانی از زحمات مدیران، به ویژه خانم مفیدی مدیر توانمند هنرستان دختران یزد و همچنین کادر اجرایی و آموزشی هنرستان‌های هنر‌های زیبا اضافه کرد: در حال حاضر استان یزد دارای ۴ هنرستان هنر‌های زیبا پسران و دختران می‌باشد که وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این هنرستان‌ها در رشته‌های گرافیک، نقاشی، انیمیشن، نمایش، سینما و موسیقی در حال فعالیت می‌باشند.   یادآور می‌شود این نمایشگاه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۹ صبح با حضور مسئولین افتتاح می‌شود وتا ۲۱ اردیبهشت به مدت چهار روز از ساعت ۹ الی ۲۱ واقع دریزد - بلوار بسیج – نگارخانه کتابخانه مرکزی یزد در معرض دید علاقمندان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال | ببینید
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی