Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین به همراه داود محمدی، سیده حمیده زرآبادی، روح الله بابایی صالح نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مریم بیدخام معاون امور اجتماعی استانداری به مناسبت روز پدر با حضور در آسایشگاه سالمندان امیر مومنان(ع) قزوین از سالمندان این مرکز عیادت و دلجویی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روح الله بابایی صالح نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی هم در بازید از سرای سالمندان اظهارداشت: خداوند برای تک تک انسانها اهمیت قائل است و اگر کسی امروز ناتوان شده اما کرامت الهی دارد و ما وظیفه داریم این امانتها را درست صیانت کنیم.
بابایی صالح یادآورشد: قانون سه درصد معلولان عمل نشده و حق طبیعی این عزیزان است که نخبگان معلول بتوانند از تسهیلات و حمایت دولتی برخوردار شوند.
وی گفت: دستگاه های اجرایی هنوز به طور جدی وارد کار نشده اند ولی نمایندگان پیگیر هستند و دستگاه های اجرایی موظفند در مسیر حل مشکلات معلولان اقدام کنند.
بابایی صالح اظهارداشت: در روز ولادت امیر مومنان در سرای سالمندان حضور یافتیم تا ضمن بازدید از این عزیزان از امروز فکر آینده خود باشیم زیرا شاید ما نیز همین شرایط را پیدا کنیم لذا به عنوان نماینده مجلس با ارتباط با بهزیستی با مشکلات این گروه آشنا شده و در کمیسیون اجتماعی پیگیر مسائل آنها هستیم.
وی از کارکنان بهزیستی استان به عنوان ادامه دهندگان راه امیر مومنان یاد کرد و از تلاش آنها قدردانی کرد.
1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دو فوتسال کشور، تیم مقاومت قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم مهداب هلیل جیرفت رفت و با حساب ۵ بر ۲ به برتری رسید و به صدر جدول صعود کرد.

اتحاد قزوین تنها نماینده استان در لیگ مناطق کشور

مرحله دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور قرعه کشی شد و تیم اتحاد قزوین تنها نماینده استان در این رقابت‌ها است.

این مرحله از رقابت‌ها با شرکت ۲۶ تیم بصورت مجتمع از فردا در مشهدآغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم
  • حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه