Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@18:33:06 GMT

دولت در سال ۹۷ سند تحول علمی کشور را اجرایی کند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۱۹۹۰

دولت در سال ۹۷ سند تحول علمی کشور را اجرایی کند

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات وفناوری مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در سال ۹۷ سند تحول نظام آموزشی و سند تحول علمی کشور را اجرایی کند. حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان گفت: دولت باید قانون برنامه ششم توسعه را در سال جدید اجرایی کند.
عضو کمیسیون، آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی» افزود: در این قانون به افزایش سهم پژوهشی از محل تولید ناخالص ملی اشاره و همچنین تاکید شده است که آموزش مهارتی ۵۰ درصد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین ما خواستار این هستیم که دولت در سال ۹۷ سند تحول نظام آموزشی و سند تحول علمی کشور را اجرایی کند که امیدواریم این موضوع هم مدنظر قرار گیرد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت

رئیس جمهور دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس جمهور در جلسه‌ای سه ساعته که به منظور پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت برگزار شد، پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه و با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در ابتدا معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولین ذیربط در وزارتخانه‌های امور خارجه، وزارت اقتصاد، وزارت کشور، وزارت صمت و بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهر‌های تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه همچنین اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشور‌ها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی رئیسی از مسولین ذیربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • ضرورت انتشار آماری از میزان تحقق شعار سال
  • تأکید رئیسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • ضرورت تحول در رویکرد مدیران دولتی
  • تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود