Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:21:22 GMT

فجری‌ها در پی انتقام از نماینده البرز

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۲۱۳۷

فجری‌ها در پی انتقام از نماینده البرز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته ۳۰ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه در ورزشگاه شهید دستغیب میزبان اکسین البرز خواهند بود.

در جدول رده بندی فجری‌ها با ۵۲ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارند و اکسین البرز با ۴۶ امتیاز، جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر کلانتری و شاگردانش سال ۹۷ را با شکست دور از انتظار ۲-یک مقابل ملوان بندرانزلی آغاز کردند و اکسین البرز با ۸ گل صباقم بحران زده را مغلوب کرد تا نماینده قم راهی دسته پایین‌تر شود.

فجر شهید سپاسی که در پنج هفته پایانی دوست ندارد امتیازات باقیمانده را به راحتی از دست دهد چاره‌ای جز شکست اکسین البرز مقابل دیدگان هواداران شیرازی نخواهد داشت.

فجری‌ها در صورت شکست اکسین و توقف خونه به خونه مازندران مقابل شهرداری تبریز در بازی همزمان، بار دیگر به مکان دوم باز خواهند گشت.

در طرف مقابل تیم آماده این روز‌های اکسین در اندیشه ۳ امتیاز بازی با فجر است تا خود را بعنوان یکی دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال مطرح کند.

قضاوت مسابقه فجر شهید سپاسی شیراز و اکسین البرز را سیدرضا مهدوی و کمک هایش امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی بر عهده دارند.
ناظر داوری این دیدار هم علی اکبر جهانی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال تعیین شده است.

گفتنی است، اکسین البرز در بازی رفت با تک گل محمود مطلق زاده فجر شهید سپاسی شیراز را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/ن

مصاف فجر سپاسی و اکسین البرز در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان

پرونده مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام دو دیدار  امروز (روز یکشنبه) بسته می‌شود و تیم سپاهان به مصاف تیم ملوان بندرانزلی می‌رود و تیم ذوب آهن پذیرای تیم آلومینیوم اراک در اصفهان است.  

ذوب آهن- آلومینیوم اراک/ روز یکشنبه ساعت ۱۶:۳۰

تیم ذوب آهن در دربی اصفهان با یک گل شکست خورد و با ۳۰ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفته است. این تیم اصفهانی در فولاد شهر نتایج خوبی نگرفته و ۴ باخت متوالی در خانه اش متحمل شده است.  

شاگردان محمد ربیعی می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم آلومینیوم را کسب کنند تا طلسم باخت‌های متوالی خود را در فولاد شهر بشکنند و وضعیت خود را در میانه جدول رده بندی حفظ کنند.  

در آن طرف، تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته برابر تیم استقلال با یک گل شکست خورد و هم امتیاز با ذوب آهن و به خاطر تفاضل گل کمتر  در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفته است.  

تیم آلومینیوم هیچ گاه در لیگ برتر نتوانسته تیم ذوب آهن را شکست بدهد و ۵ تساوی و ۲ برد برای سبزپوشان اصفهانی ماحصل رویارویی این ۲ تیم بوده است. باید دید این تیم اراکی می‌تواند این طلسم را بشکند یا نه!  

همچنین محمد ربیعی در تقابل با تیم آلومینیوم و مجتبی حسینی هیچ گاه شکست نخورده است و باید دید این روند خوبش را برابر این تیم اصفهانی ادامه می‌دهد یا نه!  

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.  

ملوان- سپاهان/ روز یکشنبه ساعت ۱۷

تیم فوتبال هفته گذشته برابر تیم پرسپولیس با یک گل شکست خورد و کسب ۳۸ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است.  

قو‌های سپید انزلی همانند بازی رفت می‌خواهند تیم سپاهان را با حمایت هواداران پرشور خود شکست بدهند تا جای تراکتور را در رتبه چهارم بگیرند و شانس خود را برای کسب سهمیه آسیایی افزایش بدهند.  

در آن طرف، تیم فوتبال سپاهان هفته گذشته با وجود اینکه در دربی اصفهان برابر ذوب آهن پیروز شد، اما هواداران این تیم از نتایج طلایی پوشان رضایت ندارند و شعار‌هایی علیه مورایس سرمربی پرتغالی دادند.   

طلایی پوشان اصفهانی از  آخرین بردشان برابر تیم ملوان حدود ۱۰ سال می‌گذرد و آنها می‌خواهند طلسم شکست ناپذیری انزلی چی‌ها را بشکنند و اختلاف خود را با سرخابی‌ها کاهش بدهند.  

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع تیم ملوان به پایان رسید و شاگردان مورایس می‌خواهند انتقام شکست بازی رفت را از ملوانی‌ها بگیرند تا دل هواداران اصفهانی را شاد کنند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان
  • رای عجیب کمیته انضباطی برای فوتبال زنان!
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری سیرجان و نماینده البرز
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند
  • انتقام سعید واسعی از فولادی‌ها؛ گل سه امتیازی در خوزستان