Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-02@17:07:26 GMT

روز بدون حادثه طبیعت در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۲۱۴۴

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: " کنارتخته به دالکی" بعنوان پرترافیک ترین جاده در روز طبیعت بوده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:با وجود افزایش تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان، قانونمداری رانندگان و حضور هوشمندانه پلیس منجر به روز طبیعت بدون حادثه شد.

به گزارش جنوب نیوز، سرتیپ دوم خلیل واعظی همکاری رانندگان با نیروهای پلیس را مورد تقدیر قرار داد و از محور" کنارتخته به دالکی" بعنوان پرترافیک ترین جاده یاد کرد و اظهار داشت: کلیه مسیرهای منتهی به تفرجگاها از جمله محور دالکی به تنگ ارم، اهرم به کلمه، شبانکاره به برازجان، برازجان به شاهزاده ابراهیم، لاور شرقی و پارک جنگلی عامری در دیلم از دیگر مسیرهای پرترافیک استان در روز طبیعت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ارشد پلیس استان با یاداوری اینکه در روز طبیعت امسال خوشبختانه هیچگونه حادثه رانندگی در سطح استان اتفاق نیفتاده از کاهش ترافیک در جاده های استان خبرداد و تصریح کرد:در محور کنارتخته به دالکی تا آخر شب شاهد ترافیک نیمه سنگین ولی روان هستیم و تیم های پلیس راه نیز در نقاط متعدد این محور حضور دارند.

وی بیان کرد: ساعت 16تا 21 شاهد  بیشترین حجم ترافیک در محورهای استان بودیم.

 

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سیاوش محبی گفت: از صبح امروز شاهد ترافیک پرحجم در اکثر محور‌های خروجی استان تهران و سایر کلانشهر‌ها به سمت استان‌های زیارتی و سیاحتی و همچنین استان‌های شمالی کشور هستیم.

­این مقام انتظامی افزود: با توجه به پرتردد بودن و نبود گنجایش حجم زیاد ترافیک در محور‌های شمالی، محدودیت یکطرفه شدن را از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در مسیر جنوب به شمال محور چالوس اجرا کردیم و این محدودیت تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

­

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جانشین رئیس پلیس راه گفت: در محور هراز هم به علت حجم زیاد ترافیک به صورت مقطعی محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال اجرا می‌کنیم.
­سرهنگ محبی افزود: در سایر محور‌های مواصلاتی‌های سراسر کشور ازجمله آزادراه قزوین - رشت، محور‌های خراسان رضوی، قم و اصفهان، ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.
­این مقام انتظامی گفت: به علت بارش باران، سطح محور‌های برخی از استان‌ها لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب و با صبر و حوصله رانندگی کنند تا سالم به مقصد برسند.

دیگر خبرها

  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران