Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه محور میامی به سمت سبزوار پرحادثه‌ترین نقطه در استان سمنان در ایام تعطیلات نوروزی بوده است، گفت: ۲۵ سانحه در روز طبیعت در محورهای مواصلاتی و جاده‌های گردشگری استان به وقوع پیوست. ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ استانها سمنان نظرات

سرهنگ حسن خسروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس اظهار داشت: این طرح از اواخر اسفند آغازشده و تا پنجشنبه 16 فروردین‌ماه نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آخرین آمارها از تعداد تصادفات و کشته‌شدگان در سفرهای نوروزی در پایان این طرح اعلام می‌شود افزود: در این مدت محور میامی به سمت سبزوار پرحادثه‌ترین نقطه در استان سمنان است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به اینکه 25 سانحه در روز طبیعت در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوست یادآور شد: 9 سانحه در روز گذشته منجر به جرح شد که 20 مجروح را بر جای گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه سفرهای نوروزی همچنان تا پایان این هفته ادامه دارد ابراز داشت: یک فقره تصادف در محور میامی به سمت شاهرود نیز دو کشته و 4 مجروح برجای گذاشت.

خسروجردی عدم توجه به جلو و خواب‌آلودگی را مهم‌ترین عامل وقوع این تصادف برشمرد و گفت: در این سانحه یک زن 41 ساله و پسر 10 ساله جان خود را از دست دادن.

وی با تأکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به هنگام سفر خاطرنشان کرد: یک‌لحظه غفلت زمینه یک‌عمر حسرت و پشیمانی را فراهم می‌کند و رانندگان باید توجه بیشتری نسبت به این امر در طول سفر داشته باشند.

انتهای پیام/ ز

R41366/P41362/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: این حادثه روز گذشته در این روستا به وقوع پیوست. 

سرهنگ گوروئی افزود: در این نزاع عمومی یک نفر جان خود را از دست داد. 

وی ادامه داد:با حضور ماموران پلیس این نزاع به پایان رسید. 

فرمانده انتظامی ایذه اظهار کرد:در پی وقوع این نزاع ۹ نفر از عوامل اصلی درگیری توسط پلیس دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان