Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@17:14:51 GMT

تردد خودروها در جاده هاي زنجان 14 درصد رشد يافت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۲۴۹۲

تردد خودروها در جاده هاي زنجان 14 درصد رشد يافت

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان زنجان اعلام کرد: تردد خودروها در جاده هاي استان از 23 اسفند سال گذشته تا 13 فروردين جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد رشد يافت.

به گزارش ايرنا، ايرج دست نشان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: يک ميليون و 368 هزار و 650 خودرو طي اين مدت وارد استان و يک ميليون و 246 هزار و 765 خودرو نيز از استان خارج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي، آزاد راه هاي زنجان – قزوين، زنجان – تبريز، ابهر – تاکستان، ميانه - زنجان، منجيل - گيلوان، بيجار – زنجان، همدان – خدابنده، اردبيل – زنجان، دندي – تکاب و خورخوره – خدابنده مبادي ورودي و خروجي استان زنجان هستند.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان زنجان يادآوردي کرد: طي 24 ساعت گذشته در آزاد راه زنجان – تبريز در هر ساعت 2 هزار و 776 خودرو درجاده ترانزيت ميانه – زنجان نيز 2 هزار و 63 خودرو در تردد بوده اند.
دست نشان، بيشترين ورودي خودروها را طي 24 ساعت گذشته در آزاد راه قزوين – زنجان با 11 هزار و 648 مورد و خروجي آن را 27هزار و پنج تردد اعلام کرد.
وي، دومين مسير پر تردد ورودي و خروجي خودورها را آزاد راه زنجان - قزوين با 14 هزار و 525 ورودي و 6 هزار و 723 خروجي خودرو در 24 ساعت گذشته بيان کرد.
دست نشان افزود: طي 24 ساعت گذشته متوسط سرعت خودروها 81 کيلومتر و زمان اوج تردد نيز ساعت 18 تا 21 ثبت شده است.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان زنجان اعلام کرد: طي 24 ساعت گذشته 48 هزار و 224 خودرو از آزاد راه هاي زنجان – قزوين، زنجان – تبريز، ابهر – تاکستان، ميانه - زنجان، منجيل - گيلوان، بيجار – زنجان، همدان – خدابنده، اردبيل – زنجان، دندي – تکاب و خورخوره – خدابنده وارد استان و 49 هزار و 561 خودرو نيز خارج شده اند.
به گزارش ايرنا، مسيرهاي ارتباطي استان زنجان مجهز به 20 دوربين ثبت تخلف عبور و مرور در آزادراه‌هاي زنجان - تبريز و زنجان - قزوين و 68 دستگاه تردد شمار در جاده هاي اين استان است.
7325/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان

مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امداد و نجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵ پونک و ۹ شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.

روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان