Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایزن علمی ایران در شرق آسیا از اهدای یک هزار و ۲۰۰ جلد کتاب با مشارکت پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به دانشگاه‌های جنوب شرق آسیا (مالزی، اندونزی و برونئی) خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عباس قنبری باغستان رایزن علمی ایران در شرق آسیا گفت: کتاب‌های اهدایی به دانشگاه‌های جنوب شرق آسیا جزء کتاب‌های نفیس ادبی، تاریخی و فرهنگی در مورد ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این کتاب‌ها با مشارکت پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به سه کشور مالزی، اندونزی و برونئی اهدا شد.

رایزن علمی ایران در شرق آسیا تاکید کرد: این آثار نفیس ایرانی به کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های بزرگ و مراکز پژوهشی- تحقیقاتی مالزی در ماه‌های بهمن و اسفند ۹۶ در سراسر این کشور اهدا شد.

قنبری باغستان اظهار داشت: این کتاب‌ها متعلق به شعرا و مفاخر ادبی ایران در حوزه‌های مختلف تاریخی، فرهنگی و ادبی کشور به دو زبان به نگارش درآمده است.

وی عنوان کرد: کتابخانه‌های دانشگاه‌های یوام، یوپی‌ام، یوکی‌ام، یواس‌ام، یو تی‌ام، موسسه بین المللی مطالعات پیشرفته اسلامی (IAIS)، مرکز مطالعات پیشرفته در مورد اسلام، تمدن و علم دانشگاه یو تی‌ام (کاسیس)، دانشگاه یو آی تی‌ام شاه عالم و دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی از مراکز علمی مالزی بودند که این کتاب‌ها را دریافت کردند.

رایزن علمی ایران در شرق آسیا خاطرنشان کرد: در گذشته نیز حدود ۵۰۰ جلد کتاب نفیس ادبی، تاریخی و فرهنگی مربوط به ایران به کتابخانه‌های دانشگاه‌های اصلی کشور‌های اندونزی و برونئی دارالسلام در جنوب شرق آسیا اهدا شده است.

قنبری افزود: توزیع این کتاب‌ها با همکاری نمایندگان دانشجویان ایرانی در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مختلف در کشور‌های مالزی، اندونزی و برونئی و با هدف تقویت روابط علمی- فرهنگی صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان

طاهره سلمانی نجف آبادی یکی از اعضاءهیئت امناء مرکز نیکوکاری مهر کوثر پردیسان یزد که منطقه اسکان را در استان یزد را زیر نظر داشته و به افراد نیازمند این محدوده کمک میکند، با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۸۰ میلیون ریال معادل ۸ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این بانوی نیکوکار در خصوص این اقدام خدا پسندانه گفت: مرکز نیکوکاری مهر کوثر پردیسان یزد از سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده و در زمینه‌های تامین جهزیه، تهیه بسته‌های کمک معیشتی، تامین دارو برای افراد بیمار و …. فعالیت نموده و در این نوبت نیر به نیت خشنودی قلب آقا امام زمان (عج) مبلغی را جهت مشارکت در کار آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • وعده صادق نتیجه دانشگاه‌های ما است
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان