Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@03:30:05 GMT

یک امتیاز روحیه بخش برای سفر به مشهد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۲۸۰۵

یک امتیاز روحیه بخش برای سفر به مشهد

رکنا: شاگردان برانکو ایوانکوویچ با یک امتیاز روحیه بخش، به استقبال جدال با پدیده رفتند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ عملکرد بسیار در فصل جاری لیگ قهرمانان داشته اند و حالا در فاصله یک هفته تا پایان، صعودشان به مرحله بعد را قطعی کردند. آن ها فصل به فصل در آسیا و لیگ مقتدرتر ظاهر شده و حالا یکی از بهترین تیم های قاره کهن به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرمزها دیروز برای کسب یک امتیاز به میدان رفتند و با دفاع هوشمندانه، اجازه خلق موقعیت فراوان را به حریف چغر و بد بدن ازبک ندادند. این هوشمندی، هواداران پرسپولیس را امیدوار کرد تا خط دفاع این تیم بتواند در مقابل تیم های بزرگتر آسیایی نیز، نمایش های خوبی داشته باشد.
حالا آن ها با این نتیجه روحیه بخش به مشهد خواهند رفت و امیدوارند این بار به یک برد یا حتا مساوی برسند تا سرانجام قهرمانی شان در لیگ برتر را قطعی کنند. مشهد، همیشه هواداران پرسپولیسی زیادی داشته و باید دید جشن قهرمانی در این شهر برگزار خواهد شد یا خیر؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران پرسپولیس مشهد پدیده سفر جدال خیر حوادث فیلم عکس ویدیو ها مشهد حوادث خراسان رضوی قتل سقوط ازدواج تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود و از لحاظ آماری هفته بیست و پنجم برای آنها معمولا با شکست‌ناپذیری همراه بوده و عملکرد خوبی داشته‌اند.

آنها در 15 سال اخیر شکستی را در هفته بیست و پنجم تجربه نکردند و 8 پیروزی 7 تساوی سهم آنها بوده و عملکرد خوبی داشتند و این موضوع از لحاظ روحی روانی می‌تواند اعتماد به نفس بیشتری به آنها بدهد.

استقلالی‌ها در 7 دوره ابتدایی لیگ 3 بار در هفته بیست و پنجم شکست خوردند و آمار ضعیفی در این زمینه داشتند اما از فصل 8 لیگ برتر تاکنون شکست‌ناپذیر بودند و در بازی با تراکتور به دنبال ادامه‌دار بودن این رکورد خواهند بود.

آبی‌ها در حالی به مصاف تراکتور می‌روند که سه امتیاز این مسابقه از هر زمان دیگری برای آنها اهمیت دارد و می‌تواند سرنوشت قهرمانی این تیم را رقم بزند و در صورت شکست دادن تراکتور و رقم خوردن نتیجه دلخواه در بازی پرسپولیس-سپاهان ادامه فصل را با اعتماد به نفس بیشتری به میدان بروند.

دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17:00 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه یادگار به میزبانی سرخپوشان تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت