Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@21:36:25 GMT

اورژانس بابل ۱۲۳۱ ماموریت پزشکی انجام داد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۲۹۴۹

اورژانس بابل ۱۲۳۱ ماموریت پزشکی انجام داد

ساری - سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل از انجام هزار و ۲۳۱ ماموریت فوریت های پزشکی ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

غلامرضا روشن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در طرح امداد نوروز ی با شش ایستگاه سلامت، ۱۲پایگاه فعال، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۰ دستگاه آمبولانس و ۸۸پرسنل هزار و ۲۳۱ ماموریت انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این میزان ۵۰۳ ماموریت آن شهری، ۶۹۲ماموریت جاده ای، هشت ماموریت بین مراکز و ۲۸ ماموریت ایستگاه سلامت بوده است.

وی ادامه داد: میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در طرح امداد نوروزی امسال شهری شش دقیقه و ۳۸ ثانیه و میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان جاده ای هفت دقیقه و شش ثانیه بوده است و در این مدت سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل ۳۴۹ ماموریت تصادف انجام داده است و همچنین ۵۸۹ بیمار یا مصدومان به بیمارستان های شهرستان بابل منتقل شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، بعد از سه راهی دارخویین، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شد.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم از سوی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان