Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:54:29 GMT

جشن پدران آسمانی در قزوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۲۹۵۷

جشن پدران آسمانی در قزوین برگزار می‌شود

قزوین- دبیر ستاد دیدار با پدران آسمانی استان قزوین گفت: فردا، فرزندان شهدا در جشن دیدار با پدران آسمانی با پدران شهیدشان میثاق دوباره می‌بندند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قزوین، مصطفی فرجی در این باره اظهار کرد: به مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع) و روز پدر، جشن دیدار با پدران آسمانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم فردا، چهارشنبه، ۱۵ فروردین ماه، ساعت ۱۵:۳۰ در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) برپا خواهد شد.

دبیر ستاد دیدار با پدران آسمانی استان قزوین افزود: نمایش تئاتر، اجرای گروه سرود نوجوانان و مولودی‌خوانی از جمله برنامه‌های مراسم یاد شده است.

فرجی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا و تقویت همدلی و همبستگی بین فرزندان شهید از مهمترین اهداف برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی است.

وی افزود: در ادامه مراسم، شرکت‌کنندگان به ویژه فرزندان شهید با حضور در گلزار شهدا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، با اهدای شاخه‌های گل یاد و خاطره‌ی آنها را گرامی می‌دارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار تراکتور و شمس آذر آخرین دیدار سال برای دو تیم بود که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد و در پایان با پیروزی 2 بر صفر شاگردان خمس سرمربی وقت تراکتور تمام شد.

کمیته انضباطی چند هفته پس از این مسابقه رای خود را درباره این مسابقه صادر کرده که به شرح زیر است و جریمه 40 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت برای هواداران شمس آذر به همراه داشته است: 

«مسابقه تیم های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است. با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه 1942 نیز به اجرا در خواهد آمد.»

دیگر خبرها

  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود