Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@04:45:03 GMT

این خودروی لاکچری در نمایشگاه پاریس حضور نخواهد یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۳۳۸۸

این خودروی لاکچری در نمایشگاه پاریس حضور نخواهد یافت

رکنا: نیسان تصمیم دارد در نمایشگاه خودروی 2018 پاریس حضور نداشته باشد.

روز به روز بر تعداد خودروسازانی که تصمیم می‌گیرند در نمایشگاه‌های مهم خودرویی از جمله ژنو، پاریس، فرانکفورت و دیترویت حضور نیابند افزوده می‌شود.

یکی از این خودروسازان نیسان است که ظاهراً در نمایشگاه امسال پاریس حضور نخواهد یافت. ظاهراً AutoActu در مصاحبه با رئیس بخش اروپایی غربی نیسان این موضوع را فهمیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نیسان درباره چرایی عدم حضور در پاریس گفته است:

ما خودروی جدیدی برای معرفی نداریم. ما باید انتخاب‌هایی انجام دهیم. در ژنو بودیم و تکنولوژی‌های جدیدی را ارائه کردیم.

البته نیسان اولین خودروسازی نیست که در نمایشگاه پاریس حضور نمی‌یابد زیرا استون مارتین، بنتلی، فورد، لامبورگینی، سوبارو و ولوو نیز غایبان سرشناس نمایشگاه پاریس سال 2016 بودند.

نیسان تنها خودروسازی نیست که امسال در این نمایشگاه حضور نمی‌یابد زیرا فورد، مزدا و ولوو نیز ظاهراً تصمیم به عدم حضور در فرانسه گرفته‌اند.

البته این نمایشگاه خودروی معتبر سوت و کور نخواهد بود زیرا نسل جدید ب‌ام‌و Z4، X3 M، پژو 208 و دو نسخه احتمالی از سدان جدید 508 اولین بار در پاریس پرده‌برداری خواهند شد. انتظار می‌رود خودروهای دیگری همچون فولکس‌واگن T-Cross، شاسی‌بلند آئودی E-Tron و رنو کلیو نیز برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شوند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران پژو نیسان پاریس انتظار رونمایی حوادث فیلم عکس ویدیو ها مشهد حوادث خراسان رضوی قتل طلاق ازدواج جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، دانشگاه‌های فرانسه یک به یک به جنبش ضد صهیونیسم می‌پیوندند. پس از دانشکده مطالعات سیاسی، دانشگاه سوربن فرانسه شاهد اعتصاب و تظاهرات دانشجویی ضد صهیونیستی و حمایت از غزه و فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانشجویان دانشگاه سوربن در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌های غربی از این رژیم؛ کلاس‌های درس را تعطیل و در محوطه اصلی دانشگاه، چادر برپاکردند که با یورش پلیس ضد شورش مواجه و تعدادی از آنها دستگیر شدند.

دانشجویان در ادامه در خیابان‌های اطراف دانشگاه تجمع کردند و شعار  اسرائیل جنایتکار، مکرون همدست  سردادند.

در این اعتراضات تعدادی از دانشجویان یهودی ضدصهیونیسم نیز حضور داشتند.

جلوگیری از فاجعه انسانی در رفح، تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی و ممانعت از حضور این رژیم در بازی‌های المپیک پاریس از جمله خواسته‌های دانشجویان دانشگاه سوربن بود.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • نه به حضور رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی