Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد ـ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از اسکان ۸۰۷ هزار نفری مسافران نوروزی در استان یزد خبر داد.

فاطمه دانش یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مجموع مسافران نوروزی اسکان داده شده در مراکز اقامتی استان یزد در تعطیلات نوروز به بالغ بر ۸۰۷ هزار نفر رسید.

وی بیان کرد: از ۲۷ اسفندماه ۹۶ تا ۱۳ فروردین ماه جاری، ۸۰۷ هزار و ۶۹۶ مسافر در مراکز اقامتی استان یزد اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش یزدی عنوان کرد: به طور قطع آمار مسافران نوروزی یزد بیش از این تعداد بوده زیرا بسیاری از مسافران نیز در منازل اقوام و آشنایان خویش یا در مراکزی غیر از مراکز زیر پوشش میراث فرهنگی اسکان یافته اند.

وی با بیان اینکه آمار مسافران نوروزی استان یزد در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: مجموع اسکان مسافران نوروزی استان یزد از ۲۶ اسفندماه ۹۵ تا ۱۳ فروردین ماه ۹۶ معادل ۷۷۶ هزار و ۴۰۴ نفر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد ادامه داد: آمار اسکان مسافران نوروزی امسال حدود ۳۲ هزار نفر افزایش داشته است.

دانش یزدی در مورد بازدید گردشگران از اماکن گردشگری یزد بیان کرد: بیشترین بازدید از مجموعه بافت تاریخی شامل مسجد جامع، مجموعه امیرچقماق و .. صورت گرفته که با توجه به عدم فروش بلیط در بافت و این اماکن، آمار دقیقی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: بیشترین آمار بازدید گردشگران به لحاظ آمارهای فروش بلیط به ترتیب مربوط به باغ دولت آباد، آتشکده زرتشتیان و مدرسه ضیاییه (زندان اسکندر) بوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز