Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمدرضا تندروان، مربی ایرانی والیبال رسما با باشگاه العربی قطر قراردادی یک ساله امضا کرد تا هدایت این تیم والیبال را برعهده بگیرد. تندروان سال گذشته مربی زیر ۲۳ سال های تیم ملی ایران بود. العربی قطر یکی از قدرتمندترین باشگاه های والیبال در آسیا به شمار می آید.
وی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد توافقش با تیم العربی قطر اظهار داشت: من پیش از این تجربه مربیگری در تیم‌های خارجی را نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روزی است که به قطر رسیده ام و در تمرینات تیم هم حضور پیدا کرده ام.
وی ادامه داد: در اولین مسابقه باید تیم را برای دیدار امروز برابر الخور آماده کنم. تیم شرایط و امکانات خوبی دارد و امیدوارم بتوانم از تجربیاتم به خوبی استفاده کرده و به تیم العربی کمک کنم.
سرمربی جدید تیم والیبال العربی قطر خاطرنشان کرد: العربی سال‌ها توسط یک مربی تونسی هدایت می‌شد که‌ نتیجه ‌چندان خوبی نگرفته بود. ابراهیم سنگالی الاصل هم قدیمی‌ترین بازیکن این تیم است. مدیران العربی طی سالیان اخیر ستارگان زیادی را جذب کرده بودند که ساوانی، کازیسکی و میلاد عبادی‌پور از جمله این بازیکنان بودند.
تندروان گفت: بحث حضور من از مدت‌ها قبل مطرح شده بود، اما سرانجام محقق شد. امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای والیبال ایران باشم. والیبال ایران این روزها در آسیا حرف اول را می‌زند و خیلی از کشورهای آسیایی برای پیشرفت از کشورمان الگوبرداری می‌کنند.
شنیده شده که مسئولان العربی تصمیم دارند در ادامه کار‌ خود از برخی بازیکنان جوان و ملی‌پوش ایرانی برای حضور در العربی استفاده کنند. این ‌روزها در برخی رسانه‌های اروپایی خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه احتمال دارد خوان‌تورینا، دریافت کننده مطرح جهان نیز برای امیرکاپ در فهرست نامزدهای العربی قرار دارد و ممکن است که وی در جام باشگاه‌های آسیا نیز حضور پیدا کند.
انتهای پیام/ا
 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • پاکو خمس: هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم