Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@03:56:55 GMT

مراکشی ها به تماشای «تماشاچی» می نشینند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۳۶۱۷

مراکشی ها به تماشای «تماشاچی» می نشینند


انیمیشن «تماشاچی» ساخته شیدا کاشی در جشنواره ای در مراکش به نمایش درمی آید.

به گزارش امتداد نیوز، انیمیشن «تماشاچی» ساخته شیدا کاشی به جشنواره دانشگاه سینه-ادبیات آگادیر مراکش راه یافت.

دومین دوره این جشنواره از ۱۰ تا ۱۲ ماه می برابر با ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه از سوی دانشگاه ابن ظهور در شهر آگادیر مراکش برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره چهار جایزه برای بهترین فیلم به ارزش ۵۰۰ دلار، بهترین فیلمنامه به ارزش ۳۰۰ دلار و بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد هر یک به ارزش ۲۰۰ دلار می دهد.

عوامل تولید این انیمیشن عبارتند از طراح بک گراند: سالومه گل نراقی، طراح کاراکتر: بیتا علی آبادی، ریگ: آزاد صادقی، انیمیت: شهریار بیرانوند، موسیقی: حمید پاکدل و صداگذار: نیما جاویدی و طراح پوستر: بیتا علی آبادی.

این انیمیشن کوتاه ۶۵۲۵۱;۶۵۱۶۶;۶۵۱۸۳;۶۵۱۹۸;۶۵۱۶۵;ی ۶۵۲۵۱;۶۵۱۹۸;۶۵۱۹۳;ی ۶۵۲۵۱;۶۵۲۰۴;۶۵۲۵۴; را روایت می کند ۶۴۴۰۰;۶۵۲۵۸; تماشاچی انقلابی مردمی در کشورش است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید

سی و یکمین جشنواره بین‌الملل و معتبر هات داکس در عرصه مستند با معرفی برندگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، جشنواره مستند هات‌داکس که از تاریخ ۲۵ آوریل تا ۵ می (۶ تا ۱۶ اردیبهشت) در تورنتو کانادا برگزار شد و در نهایت مستند «کِشت انقلاب» محصول مشترک هند و نروژ به کارگردانی «نیشتا جین» موفق به کسب جایزه بهترین مستند از نگاه مخاطبان در بخش آثار بین‌الملل شد.

این مستند که درباره جنبش اعتراضی کشاورزان در هند است جایزه نقدی ۱۰ هزار دلاری بخش مستندهای بلند بین‌المللی را به خانه برد.

به گزارش اسکرین، جایزه بهترین فیلم مستند بلند کانادایی از نگاه مخاطبان با جایزه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار کانادا هم به «پابلو آلوارز مسا» برای مستند «تالاب سرباز» تعلق گرفت که به مبارزات سیمون بولیوار برای آزادسازی کلمبیا پرداخته است.

همچنین جایزه «لیندال تریسی» برای تجلیل از مستندسازان نوظهور کانادایی به میثم معتضدی سینماگر ایرانی تبار اعطا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • پرچم تجارت بالا می‌رود؟
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایرانی
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان