Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@14:28:18 GMT

چه کسی مسافر بهشت است؟

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۴۲۷۷

چه کسی مسافر بهشت است؟

خبرگزاری شبستان: پس از استعفای نجفی، شهردار تهران گمانه‌ها بر این اساس است که جهانگیری از پاستور به بهشت منتقل می شود.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، صبح امروز شورای شهر تهران با استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران موافقت کرد و با 20 رای مصطفی سلیمی به عنوان سرپرست موقت شهرداری تهران انتخاب شد که نجفی علت استعفای خود را بیماری اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، در روزهای پایانی سال 96 نجفی استعفای خود را اعلام کرده بود و گمانه زنی ها مبنی بر جایگزینی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به عنوان شهرداری تهران حکایت می کرد و این در حالی است که گفته می شود این گمانه زنی ها به واقعیت نزدیک است زیرا اهالی تدبیر و امید تلاش می کنند جهانگیری را به عنوان گزینه ریاست جمهوری سیزدهم در سال 1400 معرفی کنند.

 

این در حالی است که از زمانی که محمود احمدی نژاد توانست از شهرداری تهران به ریاست جمهوری راه یابد احزاب مختلف شهرداری تهران را به عنوان پلی برای رسیدن به ریاست جمهوری می دانند و از این طریق می توان حدس زد که اسحاق جهانگیری گزینه بعدی شهرداری تهران باشد اما تمام اینها به عنوان گمانه های محافل سیاسی و رسانه هاست و تاکنون هنوز موضع رسمی از سوی دولت حسن روحانی و کاروان تدبیر و امید که تعدادی از آنها توانسته اند با شورای شهر جدید ارتباط موفقی برقرار کنند، بیان نشده است.

 

گفتنی است، محافلی که از احتمال رسیدن جهانگیری به شهرداری تهران خبر می دهند همچنین اعلام می کنند بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت شاید به عنوان معاون اول رییس جمهور انتخاب شود.

 

محمدعلی نجفی پس از این در دولت یازدهم به عنوان مشاور اقتصادی رییس جمهور برگزیده شده بود که پس از مدتی کوتاه به علت بیماری از سمت خود استعفا داد. او همچنین از سوی حسن روحانی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز به مجلس معرفی شده بود که موفق به کسب آرای موافق نشد و پس از اینکه به دلیل بیماری از سمت مشاور اقتصادی رییس جمهور استعفا داد این بار معرفی او به عنوان شهردار تهران برای افکار عمومی شبهه برانگیز بود تا اینکه بیماری نجفی باز هم او را از سمت های رسمی و سیاسی دور کرد.

 

 

پایان پیام/281

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم اعتکاف اعتکاف شیراز مساجد ایام نوروز ۹۷ نوروز ۹۷ اسلام ظرفیت های گردشگری شیراز مسجد نوروز ۹۷ در شیراز شهرداری تهران اسحاق جهانگیری دولت کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت گندم و جو در چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع رخ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی بخش رخ گفت: در سال زراعی جاری دو هزار و ۷۰۰ هکتار از مزارع دیم در بجستان زیر کشت گندم و افزون بر هزار و ۹۰۰ هکتار از مزارع دیم زیر کشت جو رفته است.

 

سید محمد نجفی افزود: سال گذشته بیش از ۲۰ هزار تن محصول گندم و جو آبی از  حدود شش هزار هکتار اراضی این منطقه برداشت شد.


نجفی همچنین گفت: مهار سن زدگی گندم، در سطح بیش از سه هزار و ۵۰۰ هکتار توسط کارشناسان جهاد جلگه رخ  شروع شده است.

دیگر خبرها

  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد | انگ زدن بی‌حجابی را حل نمی‌کند
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم/ انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند/ عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • احمد خاتمی : به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • کشت گندم و جو در چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع رخ