Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - فرمانده نیروی انتظامی اهواز، یک جوان ۱۷ ساله را عامل آتش سوزی قهوه خانه منطقه کیان اهواز که منجر به مرگ ۱۱ نفر شد، معرفی کرد.

سرهنگ محمد صفری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزئیات بیشتری از حادثه آتش سوزی قهوه خانه ای در منطقه کیان اهواز اظهار کرد: به فاصله چهار ساعت مظنون این حادثه دستگیر شد و به سرعت به آتش زدن این قهوه خانه اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرد دستیگر شده یک جوان ۱۷ ساله است که به علت اختلاف با مدیر قهوه خانه که شوهر خاله وی به شمار می رود، دست به این اقدام زده است.

سرهنگ صفری بیان کرد: متهم بعد از دستگییری به اقدام  جنون آمیز خود اعتراف کرده است و باسازی صحنه جرم نیز در محل در صبح امروز انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک قهوه خانه ای در شهرستان اهواز، بلافاصله ماموران پلیس و نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

متاسفانه در این حادثه ۱۱ نفر کشته و چندین نفر دیگر مجروح شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

با بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی از محل حادثه و انجام تحقیقات میدانی یک نفر را به هویت «م – م» که مظنون اصلی آتش سوزی بوده را در کمتر از چهار ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی اهواز نیروی انتظامی خوزستان مجله ایران مهر نوروز 97 گردشگری نوروز بوشهر مسافران نوروزی سانحه تصادف کرمانشاه خرم آباد گرگان گردشگری مازندران آیین اعتکاف میراث فرهنگی خراسان جنوبی اردوهای راهیان نور راهیان نور 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه کارگاه شیرینی پزی و سقف دو خانه در صف سر در آتش سوخت، گفت: ۲۵ آتش نشان این آتش را مهار کردند.

شهرام مومنی شامگاه ۹ فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حادثه آتش سوزی یک باب کارگاه شیرینی پزی و سقف دو خانه در صف سر، اظهار کرد: این آتش سوزی در عصر پنجشنبه ۹ فروردین به مرکز فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام ۲۵ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: این آتش نشانان به همراه هشت خودروی آتش نشانی به محل حادثه واقع در صف سر، خیابان بابایی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: یک باب کارگاه شیرینی پزی و پشت بام دو باب منزل مسکونی طعمه شعله‌های آتش شد، وجود سقف پرسیانا ( پلاستیک سریع الاشتعال) و  بهم چسبیده در گسترش آتش تاثیرگذار بود.

مومنی با بیان اینکه با توجه به شدت شعله‌های آتش تیم‌های عملیات از چندین طرف نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آن اقدام کردند، تصریح کرد: علت آتش سوزی در دست بررسی بوده و به کسی آسیب جانی نرسیده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می‌شود
  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت/ سقف ۲ خانه سوخت
  • اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می شود
  • واژگونی مرگبار پراید در محور رامهرمز -بهبهان
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!