Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@17:11:06 GMT

راسک گرمترین شهر کشور/ مواج شدن دریای عمان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۴۴۹۷

راسک گرمترین شهر کشور/ مواج شدن دریای عمان

خبرگزاری شبستان: کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه راسک در شبانه روز گذشته با ۳۸ درجه سانتیگراد گرمترین شهر کشور شد، گفت: پیش بینی شده دریای عمان تا پایان هفته مواج شود.

علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: با افزایش دما تا پایان هفته در نواحی ساحلی و جنوبی شرق سیستان و بلوچستان شاهد پدیده ورزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همچنین امروز در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات مرکزی و شمال استان رشد ابر و رعد و برق را خواهیم داشت که در ارتفاعات مرکزی برش خفیف و پراکنده باران دور از انتظار نیست.

 

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: در نیمه شمالی استان دمای هوا دو تا چهار درجه افزایش می یابد که این میزان گرما تا پایان هفته ادامه دارد.

 

ملاشاهی نسبت به مواج شدن دریای عمان تا پایان هفته هشدار داد و گفت: طی این مدت مردم از رفتن به دریا و راهی کردن شناور به دریا خوداری کنند.

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم اعتکاف اعتکاف مساجد اسلام شیراز ایام نوروز ۹۷ نوروز ۹۷ مسجد ظرفیت های گردشگری شیراز روز طبیعت کارشناس هواشناسی دمای هوا دریا کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا تا روز جمعه با وزش بادهای شمالی، سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود، ضمن اینکه در ساعاتی از وقت امروز و فردا با رشد ابر در برخی نقاط بویژه ارتفاعات شرقی استان، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی وزش باد و در برخی نقاط بخصوص ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر با احتمال رخداد ناپایداری موقت جوی، از فردا افزایش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

وی گفت: جهت وزش باد امروز غالباً جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعات و از فردا به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و در سواحل ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعات پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از فردا به تدریج ۹۰ تا ۱۸۰ و در فراساحل تا ۲۱۰ سانتی متر خواهد بود.

کد خبر 6099340

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • ماما اولین نوازشگر جسم پاک نوزاد است
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی