Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۹ هزار و ۶۸۹ فقره تخلف رانندگی توسط ۴۲ سامانه هوشمند جاده‌ای لرستان به ثبت رسید. ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عباس شرفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در  رابطه ثبت تخلفات رانندگی در لرستان در ایام نوروز اظهارداشت: ایام نوروز  99.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

17 درصد تخلفات رانندگی ثبت‌شده توسط سامانه‌های هوشمند جاده‌ای لرستان برای پلیس راه ارسال شد.

وی افزود: از ابتدای سفرهای نوروزی تا دوازدهم فروردین ماه، 9 هزار و 689 فقره تخلف رانندگی توسط 42 سامانه هوشمند جاده‌ای لرستان به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستانبا بیان اینکه 9 هزار و 477 مورد (99.17درصد) تخلفات ثبتی در اختیار پلیس قرار گرفته است گفت: به طور میانگین سرانه ثبت تخلف هر سامانه 20.27 و سرانه ارسالی به پلیس هر سامانه 20.13 در هر ساعت بوده است.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن ۳۹ سامانه نظارت تصویری برای رصد تخلفات رانندگی در ایام نوروز

یوسف مرگان گفت: ۴۱ سامانه ثبت تخلفات، یک سامانه توزین در حال حرکت و ۵۴ سامانه تردد شمار نیز از دیگر سامانه‌های فعال در طول محور‌ها هستند.

او افزود: مرکز مدیریت راه‌های استان با شماره ۱۴۱ برای ارائه آخرین وضعیت تردد محور‌های استان در ایام نوروز بطور شبانه روزی و طی ۳ شیفت کاری در خدمت کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی است.

مرگان با اشاره به فعالیت شبانه روزی مرکز مدیریت راه‌های استان در ایام سال بویژه تعطیلات نوروزی، گفت: هم استانی‌ها و مسافران عزیز می‌توانند طی تماس با شماره ۱۴۱ و همچنین سایت www.۱۴۱.ir از وضعیت ترددها، انسداد‌ها و محدودیت‌های ترافیکی در این ایام بهره‌مند شوند.

به گفته وی، همچنین در سامانه ۱۴۱ می‌توان انتقادات، پیشنهادات و شکایات باربری و مسافربری خود را ثبت کرد.

استان گلستان بالغ بر ۵ هزار و ۲۵۱ کیلومتر انواع راه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فعال بودن ۳۹ سامانه نظارت تصویری برای رصد تخلفات رانندگی در ایام نوروز
  • حادثه رانندگی در لرستان یک کشته و چهار مصدوم داشت
  • برخورد قاطعانه با تخلفات حادثه ساز
  • محرومیت سه ماهه از رانندگی برای هفت هزار راننده تهرانی
  • محرومیت سه ماهه ۷ هزار راننده تهرانی از رانندگی
  • پویش اجتماعی نه به تخلف رانندگی در سفرهای نوروزی
  • آمار عجیب مرگ‌ومیر تصادف جاده‌ای در سه روز گذشته/ ۱۱۰ کشته در جاده های کشور
  • پویش نه به تخلف رانندگی در سفرهای نوروزی
  • هشدار پلیس راهور یزد به رانندگان: تخلف کنید خودرو تا پایان تعطیلات توقیف می‌شود
  • آمار عجیب مرگ‌ومیر تصادف جاده‌ای در سه روز گذشته