Web Analytics Made Easy - Statcounter


اهواز – فرمانده انتظامی اهواز، یک جوان ۱۷ ساله را عامل آتش سوزی قهوه خانه منطقه کیان اهواز که منجر به مرگ ۱۱ نفر شد، معرفی کرد.

سرهنگ محمد صفری در گفتگو با امتداد نیوز در خصوص جزئیات بیشتری از حادثه آتش سوزی قهوه خانه ای در منطقه کیان اهواز اظهار کرد: به فاصله چهار ساعت مظنون این حادثه دستگیر شد و به سرعت به آتش زدن این قهوه خانه اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرد دستیگر شده یک جوان ۱۷ ساله است که به علت اختلاف با مدیر قهوه خانه که شوهر خاله وی به شمار می رود، دست به این اقدام زده است.

سرهنگ صفری بیان کرد: متهم بعد از دستگیری به اقدام  جنون آمیز خود اعتراف کرده است و بازسازی صحنه جرم نیز در محل در صبح امروز انجام شده است.

به گزارش امتداد نیوز، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک قهوه خانه ای در شهرستان اهواز، بلافاصله ماموران پلیس و نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

متاسفانه در این حادثه ۱۱ نفر کشته و چندین نفر دیگر مجروح شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

با بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی از محل حادثه و انجام تحقیقات میدانی یک نفر را به هویت «م – م» که مظنون اصلی آتش سوزی بوده را در کمتر از چهار ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

true برچسب ها : آتش سوزی آتش نشانی اهواز نیروی انتظامی خوزستان true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی اهواز نیروی انتظامی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن شدن نفر بر اثر برخورد تریلر و پراید در حمیدیه خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی برخورد تریلر و پراید که ساعت ۱۳:۰۰ امروز (۸ اردیبهشت‌ماه)  در مسیر حمیدیه به سوسنگرد روبه‌روی  پیچ سید جابر رخ داد، شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه که دو مرد ۳۳ و ۴۸ ساله، یک دختربچه هشت ساله و سه زن ۳۷، ۳۸ و ۵۶ ساله بودند توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد