Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@05:29:09 GMT

موارد خودزني در انگليس افزايش يافته است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۴۹۳۶

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما؛ روزانه بيش از يک نفر به سبب خودزني در بازداشتگاههاي انگليس، به درمان پزشکي نياز پيدا مي کنند.
روزنامه اينديپندنت چاپ انگليس نوشت: در دوره بيست ماهه بين ژانويه 2016 و اوت 2017، 647 نفر از بازداشت شدگان در پي خودزني، به درمان پزشکي نياز داشته اند.
بحث درباره بازداشتگاهها در انگليس ماه گذشته و در پي اعتصاب جمعي گسترده بازداشت شدگان، دوباره مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بيش از صد و بيست زن در بازداشتگاه يارل وود در اعتراض به شرايط و بازداشت نامحدود خود، اعتصاب غذا کردند.
بازداشتگاه مهاجرتي هارموندز ورث - بزرگترين بازداشتگاه اروپا_ مکاني بود که بيشترين موارد خودزني در آنجا گزارش شده است. 150 نفر به علت خودزني در اين مدت بيست ماه نيازمند درمان پزشکي بوده اند.
تعداد افرادي که هنگام بازداشت زير نظر گرفته مي شوند تا خودکشي نکنند هم افزايش يافته است.
148 نفر ژانويه 2017 هنگام بازداشت زير نظر قرار داشته اند. اين در حالي است که بر اساس ارقامي که اينديپندنت به آنها دست پيدا کرده است تعداد اين افراد تا اوت 2017 به 210 نفر افزايش يافته است. اين رقم ، حدود ده درصد از مجموع تعداد بازداشت شدگان را تشکيل مي دهد.
اين ارقام موجب افزايش نگراني در خصوص سلامت رواني افرادي مي شود که در بازداشتگاههاي مهاجران نگهداري مي شوند. تعداد افرادي که سال گذشته هنگام بازداشت جان باختند بي سابقه بود. در مجموع، يازده نفر جان خود را از دست دادند که مرگ شش نفر از آنها به سبب جراحات ناشي از خودزني بوده است. اين ميزان ، از مرگ و ميرهايي که سال 2015 بر اثر خودزني روي داده سه برابر بيشتر است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵ درصدی تعداد مسافر در راه آهن شمال غرب

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شمال غرب گفت: تعداد مسافر جابه جا شده در محدوده این اداره کل در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن ۱۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، منوچهر صفری تعداد مسافر جابه جا شده راه آهن شمال غرب را ۷۴۶ هزار و ۵۴۷ نفر در سال قبل و ۶۵۰ هزار و ۸۶۰ نفر در سال ۱۴۰۱ ذکر کرد.

صفری افزود: میزان نفر کیلومتر در سال قبل ۳۴۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و در سال قبل از آن ۲۸۶ میلیون و ۶۰۱ هزار بوده که مقایسه ها حاکی از رشد ۲۰ درصدی نفر کیلومتر در سال ۱۴۰۲ است.

وی خاطرنشان کرد: روزانه ۲۲ رام قطار در حوزه استحفاظی این اداره کل تردد و مسافران را به مقاصد مختلف کشور جابه جا می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • (اینفوگرافیک) ۱۰ خودزنی رژیم صهیونیستی
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • افزایش ۱۵ درصدی تعداد مسافر در راه آهن شمال غرب
  • (ویدئو) نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامان آلمان و انگلیس شد
  • کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم
  • پسر معاون سابق قوه قضائیه اعترافاتش را پس گرفت! | متهم: چرا شان من هنگام بازداشت رعایت نشد!
  • نتانیاهو دست به دامان انگلیس و آلمان شد!