Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر کل زندان های کردستان آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد که به دلیل بدهکاری مالی در زندان تحمل حبس می کردندف خبر داد و گفت: این دو نفر در ایام عید و به همت خیرین به آغوش خانواده هایش بازگشتند.

اسحاق ابراهیمی، مدیر کل زندان های کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج اظهار کرد: ۲ نفر از مددجویان زندان مرکزی سنندج که به دلیل بدهکاری مالی در زندان تحمل حبس می کردند با پیگیری حوزه مددکاری زندان و همچنین همت خیرین سنندجی، از زندان آزاد و سال جدید را در کنار خانواده هایشان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به مبلغ بدهکاری مالی این ۲ نفر زندانی جرائم غیرعمد عنوان کرد: تامیین ۲۲۰ میلیون ریال برای آزادی این ۲ نفر زندانی نیاز بود که با رایزنی و تلاش رئیس و مددکاران زندان مرکزی سنندج و همت خیرین و شکات پرونده ها، وضعیت این دو زندانی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با گذشت 120 میلیون ریالی شکات از حق خود و کمک 100 میلیون ریالی خیرین، این دو مددجوی نیازمند جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

 

مدیر کل زندان های کردستان خاطر نشان کرد: امیدواریم در جشن گلریزان امسال که در ماه رمضان برگزار خواهد شد بتوانیم تاثیر بسزایی در آزادی زندانی جرائم غیرعمد در استان و جلوگیری از هم پاشیده شدن کانون گرم خانواده ها داشته باشیم.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم اعتکاف اعتکاف شیراز مساجد ایام نوروز ۹۷ نوروز ۹۷ اسلام ظرفیت های گردشگری شیراز مسجد نوروز ۹۷ در شیراز نوروز ۹۷ جرایم غیر عمد آزادی زندانیان کردستان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان

امیر طهماسبی گفت: با فرهنگ‌سازی لازم و جلب مشارکت پرسنل کادر و وظیفه جمعی یگان حفاظت زندان‌های تابعه استان در ماه مبارک رمضان پیرامون کمک به جشن‌های گلریزان در مرکز استان و شهرستان و همچنین مشارکت در پویش سهم من ۴۰، برابر اعلام یگان‌های تابعه، بیش از ۱۷۰ میلیون تومان کمک توسط این نیرو‌ها جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، جمع‌آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز شده است.

از ابتدای سال جاری تاکنون چندین نوبت برنامه‌های جمع‌آوری و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب پویش‌های سهم من ۴۰، نذر رهایی بسیج و همچنین جشن گلریزان در استان فارس برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان