Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیأت تکواندو استان اصفهان گفت: کسب عناوین مختلف و سکوهای قهرمانی در تورنمنت‌های داخلی و برون‌مرزی توسط تکواندوکاران استان اصفهان نشان از رشد ۵۰ درصدی عملکرد هیأت نسبت به چند سال گذشته است.

اکبر سعیدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد عملکرد هیأت تکواندو استان در سال ۹۶، اظهار کرد: هیأت تکواندو استان اصفهان در سال ۹۶ موفق به کسب ۱۱ کاپ تیمی در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان شد که این رقم در سال ۹۵، هشت کاپ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب بیش از ۹ مدال برون‌مرزی در تورنمنت‌های مختلف آسیایی و جهانی در دو بخش آقایان و بانوان از دیگر افتخارات کسب شده توسط تکواندوکاران استان اصفهان در سال ۹۶ بوده است.

دبیر هیأت تکواندو استان اصفهان تصریح کرد: دعوت از دو تکواندوکار آقا به اردوی تیم ملی بزرگسالان، همچنین دعوت از سه تکواندوکار آقا و سه تکواندوکار خانم به تیم ملی پومسه از دیگر موفقیت‌های کسب شده در سال ۹۶ برای هیأت تکواندو استان اصفهان بود که امیدوار هستیم به رشدی بالای ۳۰ درصد در سال ۹۷ برسیم. در مسابقات آزاد هیانگ قهرمانی کشور آقایان، تیم اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستاد و همچنین پنج تکواندوکار از استان اصفهان به اردوی تیم ملی هیانگ دعوت شدند.

سعیدزاده در مورد مشکلات تکواندو اصفهان گفت: از مشکلات مالی که عمده‌ترین مشکلات هیأت تکواندو استان اصفهان است بگذریم، عدم در اختیار داشتن مکانی مخصوص برای برآورده کردن انتظارات تکواندوکاران اصفهان دومین مشکل این هیأت است چراکه خانه تکواندو جوابگوی تعداد زیاد تکواندوکاران اصفهان نیست و به همین دلیل دست نیاز به سمت اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شهرداری و شورای شهر اصفهان دراز کرده‌ایم.

دبیر هیأت تکواندو استان اصفهان با تشکر از سازمان ورزشی شهرداری اصفهان به خاطر در اختیار گذاشتن سالن ورزشی کوثر عاشق آباد در اختیار هیأت تکواندو اصفهان در سال ۹۶، اضافه کرد: اگر امسال هم این سالن در اختیار هیأت تکواندو اصفهان قرار گیرد کمک زیادی به ما خواهد کرد چرا که برای برگزاری دوره‌های هماهنگی مربیان با مشکل مکان روبه‌رو هستیم.

سعیدزاده خاطرنشان کرد: هیأت تکواندو استان اصفهان اعلام آمادگی خود برای میزبانی دوره‌های مختلف داوری، مربیگری و همچنین میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور پومسه و کیوروگی را به فدراسیون تکواندو کرده است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هرکدام از این میزبانی‌ها به استان اصفهان واگذار شد در حد نام اصفهان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش و همکاری همه مسئولان هیأت تکواندو استان اصفهان باعث رقم خوردن موفقیت‌های هیأت در سال گذشته شد، افزود: از ابتدای حضور فرهاد رستم شیرازی در هیأت تکواندو استان اصفهان تا الان که در سال چهارم ریاست وی هستیم، شاهد رشدی بیش از ۵۰ درصدی در هیأت تکواندو استان بوده‌ایم و امیدوار هستیم اصفهان در سال ۹۷ جایگاه اصلی خود در تکواندو کشور را به دست آورد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظهٔ ریزش خانهٔ قدیمی در زوارهٔ اصفهان بر اثر بارندگی

بخشدار زواره: بارش ۳۰ میلی‌متریِ باران در شهر زواره باعث جاری‌شدن روان‌آب در بافت تاریخی و ریزش ۲ خانهٔ قدیمی در این شهر شد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • (ویدیو) لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • ببینید | لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • فیلم| لحظهٔ ریزش خانهٔ قدیمی در زوارهٔ اصفهان بر اثر بارندگی
  • فیلم/ لحظهٔ ریزش خانهٔ قدیمی در زوارهٔ اصفهان بر اثر بارندگی
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال