Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دو نفر از مددجویان زندان مرکزی سنندج همت خیرین سنندجی، از زندان آزاد و سال جدید را در کنار خانواده‌هایشان آغازکردند.
وی افزود: این دو نفر از مددجویان ما به دلیل بدهکاری مالی در زندان تحمل حبس می‌کردند با پیگیری‌های حوزه مددکاری زندان و همت خیرین سنندجی، از زندان آزاد و سال جدید را در کنار خانواده هایشان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی بیان کرد: مبلغ بدهکاری مالی این دو زندانی جرائم غیرعمد 220 میلیون ریال بود که با برگزاری جلسه ای در دفتر رئیس زندان و با حضور مددکاران زندان، تعدادی از خیرین و شکات پرونده‌ها، وضعیت این دو زندانی مورد بررسی قرار گرفت.
وی اعلام کرد: در نهایت با گذشت 120 میلیون ریالی شکات از حق خود و کمک 100 میلیون ریالی خیرین، این دو مددجوی نیازمند جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.
مدیرکل زندان‌های استان کردستان با اشاره به اینکه این خیرین برای مشارکت دادن سایر افراد نیک اندیش و موسسات خیریه جهت حضور در امر حسنه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اعلام آمادگی کردند، یادآور شد: امیدواریم در جشن گلریزان امسال که در ماه رمضان برگزار خواهد شد بتوانیم تأثیر بسزایی در آزادی زندانی جرائم غیرعمد در استان و جلوگیری از هم پاشیده شدن کانون گرم خانواده‌ها داشته باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن گلریزان در بروجن

آقای صیادی رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: به‌همت نوع دوستان شهرستان بروجن، ۸ میلیارد ریال به‌منظور آزاد‌ی زندانیان جرائم غیر‌عمد در جشن گلریزان امسال جمع‌آوری و زمینه آزادی تعدادی از آن ها و بازگشت به خانواده فراهم شد. 

بیشتر بخوانید

چشم انتظاری ۶۵ زندانی جرایم غیرعمد چهارمحال و بختیاری برای کمک خیران

وی افزود: هم‌اکنون ۱۷ زندانی جرائم غیر‌عمد در این شهرستان با ۲۲ میلیارد تومان بدهی، نیازمند کمک‌های مردمی جهت آزاد‌سازی می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • متصدی سلاح «زنگار» مقصر شناخته شد/ ۱۸ ماه زندان
  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند
  • ۸۰۵ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانی جرائم غیرعمد
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم