Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، احمد خاکی گفت: اولین جلسه تعیین نرخ شهریه مهدکودک‌های استان تهران را قبل از تعطیلات عید برگزار کردیم با سازمان‌های مربوطه و آنهایی که به عنوان مجری در این کار سهیم هستند جلسه برگزار شد و پیشنهادات مدیران مهدها، کانون‌های مهد، وزارت صنعت و معدن و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: به نقطه نظر اولیه رسیده‌ایم و قرار است نرخ شهریه مهدکودک‌‌ها در سال 97 بر اساس نرخ تورمی باشد که دولت اعلام می‌کند.
 
خاکی گفت: ما این نرخ پیشنهادی را به بهزیستی کشور و به سازمان تعزیرات اعلام کرده‌ایم و در جلسه‌ای که با سازمان تعزیرات خواهیم داشت نرخ نهایی را اعلام می‌کنیم.
 
معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران تصریح کرد: نرخ شهریه مهدها در سال 97، منطقه به منطقه متفاوت است به طوریکه نرخ شهریه مهدهای بالای شهر به دلیل اینکه اجاره‌بهای بالایی می‌دهند، تا 14 درصد افزایش خواهند داشت و در برخی محلات و مناطق 8 تا 10 درصد افزایش شهریه را خواهیم داشت اما به طور میانگین نرخ شهریه مهدها در سال جاری 12 درصد بیشتر می‌شود.
 
بسته پیشنهادی جدید برای افزایش نرخ شهریه با رقابتی کردن مهدها  
 
وی با اشاره به اینکه اعلام این نرخ به صورت پیشنهاد است،‌گفت: به دنبال کیفی‌سازی خدمات در مهدها هستیم و یک بسته پیشنهادی جدید برای رقابتی کردن مهدها در نظر گرفته‌ایم به طوریکه با توافق میان مدیران مهدها و خانواده‌ها نرخ شهریه متفاوت باشد.
 
خاکی در پاسخ به اینکه ممکن است برخی‌ از مهدها ارقام خارج از قانون از خانواده‌ها دریافت کنند،‌گفت: خانواده‌ها می‌دانند چه قراردادی امضاء می‌کنند،‌مهدها باید نرخ نرمال جامعه را بگیرند نه اینکه خیلی بالا دریافت کنند، دنیا و کشورهای پیشرفته به این سمت می‌روند که هر چقدر مهدها خدمات بهتری ارائه دهند شهریه بیشتری بگیرند.
 
وی ادامه داد: این بسته پیشنهادی فقط در حد پیشنهاد مطرح شده و می‌خواهیم در آینده اگر مورد توافق مسئولان و طرفین (اولیاء و مدیران مهدها) قرار گیرد‌ آن را اجرایی کنیم به دنبال این هستیم که بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود و پس از انجام بحث‌های کارشناسی و پخته شدن، این طرح را اجرایی خواهیم کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه

آمریکا و ۱۷ کشور دیگر خبر دادند طرحی برای آتش‌بس در غزه و آزادی اسرای صهیونیست به جنبش حماس ارائه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، کاخ سفید اعلام کرد که ۱۷ کشور از جنبش حماس درخواست می‌کنند که اسرای صهیونیست موجود در غزه را در مقابل «آتش‌بس و بازگشت آوارگان به شمال» آزاد کند.

طبق گزارش العربیه، کاخ سفید اعلام کرد: توافق پیشنهادی برداشتن هرگونه مانع برای بازگشت آوارگان به شمال غزه را شامل می‌شود. این توافق توافق فوری و طولانی مدت در غزه را شامل می‌شود. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان آتش‌بس در غزه وجود دارد اما ما به‌طور کامل از این امر مطمئن نیستیم.

آمریکا همچنین مدعی شده «پاسخ حماس به پیشنهادهای مطرح شده به هیچ وجه تشویق‌کننده نیست».

این در حالی است که حماس باهار تاکید کرده در مذاکرات انعطاف لازم را از خود نشان داده و این رژیم صهیونیستی است که به ادامه جنگ و کشتار مردم فلسطین اصرار دارد.

کاخ سفید همچنین تاکید کرد پیشنهاد مطرح شده به حماس با ضمانت‌های آمریکا قطر و مصر است.

در این راستا، یک مسئول آمریکایی به اکسیوس گفت: اطلاعات به دست آمده در روزهای اخیر نشان می دهد که حماس به دنبال تعویق توافق تبادل اسرا نیست. حماس آماده نشستن بر میز مذاکرات است. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان پیشرفت در مساله توافق تبادل‌اسرا وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال