Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حسن خسروجردی ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۲۵ سانحه رانندگی در محورهای استان به وقوع پیوست، ابراز داشت: از این تعداد ۹ مورد را تصادفات جرحی شامل می‌شود که در مجموع حوادث رانندگی در محورهای استان ۲۰مجروح برجای گذاشت.

وی با اشاره به وقوع یک مورد حادثه فوتی، افزود: ساعت ۲۲:۲۵روز دوازدهم فروردین واژگونی پژو ۴۰۵در کیلومتر چهار جاده میامی-شاهرود به علت بی‌توجهی راننده ۸۱ ساله به جلو مرگ زن ۴۱ ساله و پسربچه ۱۰ ساله و مجروح شدن چهار نفر را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طرح ترافیکی پلیس تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد، ابراز داشت: هم‌اکنون ترافیک در محورهای استان عادی و روان و مشکل خاصی در جاده‌ها وجود ندارد که با توجه به یکنواختی و کویری بودن جاده از رانندگان تقاضا داریم در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

خسروجردی اضافه کرد: محور شاهرود-رامیان(اولنگ) از جمله راه‌های مسدود کشور به علت نبود ایمنی کافی محسوب می‌شود که از رانندگان تقاضا داریم برای سفر به شهرهای شمالی جاده‌های ایمن را انتخاب کنند.

مهر ۷۰۵

سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس‌راه استان سمنان مجروح مصدوم تصادف

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در تمام محورهای لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از بارش باران در تمام محورهای این استان خبر داد. - اخبار استانها -

مرتضی شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به آخرین وضعیت محورهای لرستان در پی ورود سامانه بارشی اخیر گفت: بارش پراکندۀ باران در تمام محورهای این استان جریان دارد.

او با بیان اینکه تمام محورهای لرستان هم‌اکنون باز است، اضافه کرد: 400راهدار لرستانی با 280 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‎سنگین و سنگین در آماده‌باش هستند.

2 هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اعلام کرد: رانندگان قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانۀ 141 تماس بگیرند و نکات ایمنی را به‌هنگام لغزندگی جاده‌ها رعایت کنند.

فعالیت سامانۀ بارشی از ظهر امروز آسمان لرستان را با شدت و ضعف تحت‌تأثیر قرار داده‌است و رگبار باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، خطر اصابت صاعقه و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی شده‌است.

سامانۀ بارشی اخیر در ر مناطق شمالی و غربی لرستان از نمود بیشتری برخوردار است و امشب جو این استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی