Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@21:55:22 GMT

واکنش انصارالله به ادعای بن سلمان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۵۶۱۵

صالح صماد، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در نشستی با مسئولان نظامی در صنعاء، اظهارات اخیر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان را که گفته بود "ائتلاف عربی تلاش می‌کند جنگ در یمن را از راه چنددستگی بین نیروهای وابسته به جنبش انصارالله پایان دهد"، به سخره گرفت.

صماد در این دیدار گفت: اگر بن سلمان انتظار دارد با تفرقه اندازی‌ها پیروز شود، در واقع منتظر تحقق امری محال است، بن سلمان باید به دنبال راه چاره دیگری غیر از تفرقه بین نیروهای ما باشد و این مساله کاملا غیر ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رهبر انصارالله یمن در ادامه درباره افزایش حملات ائتلاف عربی در چند روز اخیر و پس از سفر یک هفته‌ای فرستاده سازمان ملل به صنعاء سخن گفت و ضمن اشاره به ایجاد جبهه‌های جدیدی در برخی مناطق غرب و مرکز یمن توسط ائتلاف عربی به رهبری عربستان و امارات، بر لزوم آمادگی برای مرحله جدیدی از تنش‌ها تاکید کرد.

ولیعهد عربستان در جریان سفرش به آمریکا در گفتگویی با روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد، "ائتلاف عربی برای پایان دادن به جنگ در یمن از طریق روندی سیاسی و با ایجاد چند دستگی در نیروهای وابسته به انصارالله و اعمال فشار نظامی بر آنها تلاش می‌کند".

بن سلمان در ادامه ادعاهای خود، حمله موشکی نیروهای انصارالله به عربستان را "آخرین تلاش مذبوحانه آنها دانست که تنها نشان دهنده ضعف شان است".

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن عربستان جنگ سازمان ملل نیویورک تایمز جنگ عربستان انصارالله بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه

نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه عصر شنبه در ریاض برگزار و مقامات شرکت کننده در این نشست خواستار توقف فوری جنگ در این باریکه شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، وزیران خارجه عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، مصر، اردن و دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی نشست مشورتی درباره تحولات غزه برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، در نشست وزیران گروه عربی بر ضرورت پایان دادن به جنگ در غزه تاکید شده است.

در این نشست، وزرای کشورهای عربی مذکور همچنین بر لزوم رفع تمامی محدودیت‌ها برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کردند و درباره عواقب اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی هشدار دادند.

 پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • ادعای تحلیلگر آمریکایی درباره دانشجویان معترض: نیروهای نیابتی ایرانند! | فیلم
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ