Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@06:05:16 GMT

عکس/ نیمکت‌نشین پرسپولیس همه را امیدوار کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۵۶۹۶

احمد نوراللهی در دیدار مقابل نسف، به جای سیامک نعمتی به زمین رفت و بار دیگر توانست تحرک را به سمت چپ خط حمله برگرداند.عملکرد، حالا نوراللهی همه را نسبت به آینده پرسپولیس و قوای نیمکت، امیدوار کرد.

ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های نوراللهی هم نظر قلعه‌نویی را عوض نکرد

به گزارش ورزش سه، مرور گل های جدید احمد نوراللهی برای الوحده تبدیل به یک عادت برای هواداران فوتبال ایران شده ولی با این حال در لیست اعلام شده از سمت امیر قلعه نویی برای انجام دو دیدار در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، قلم قرمز روی نام نوراللهی کشیده شد.

هافبک ایرانی الوحده در شرایطی جایی در فهرست جدید تیم ملی ندارد که بعد از خط ‌خوردن از لیست تیم‌ ملی برای جام ملتهای آسیا، در ۱۲ بازی به میدان رفته و آمار ۸ گل و ۶ پاس گل را ثبت کرده و طرفداران او امیدوار بودند که امیر قلعه‌نویی حاضر شود به این بازیکن فرصت جدیدی بدهد و نوراللهی را به اردو دعوت کند اما به نظر می‌رسد تنبیه انضباطی احمد نور، تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

نوراللهی از زمان بازگشت از سربازی گلزن ترین هافبک فوتبال ایران بوده ولی امیر قلعه نویی برای دو دیداری که قرار است در نوروز ۱۴۰۳ با ترکمنستان برگزار کنیم، نیازی به حضور هافبک سابق پرسپولیس ندیده تا همچنان احمد نوراللهی در اختیار تیم الوحده امارات باشد.

سرمربی تیم ملی، در تنها اظهارنظرش درباره نوراللهی بعد از جام ملتها، پاسخ شفافی نداده بود منتها حالا مشخص شده که از دید او، هافبک الوحده کماکان باید تاوان ترک بی‌موقع و بدون اجازه از اردوی تیم ملی را بدهد. قطعا غیبت نوراللهی، یکی از سوژه‌های اصلی انتقاد از فهرست جدید تیم ملی خواهد بود و این می‌تواند عاملی شود تا امیر قلعه نویی درباره شرایط بازگشت دوباره او صحبت کند.

دیگر خبرها

  • گل های نوراللهی هم نظر قلعه‌نویی را عوض نکرد
  • ادامه نیمکت‌نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی استقلال
  • ادامه نیمکت نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی نکونام
  • برد آرام و بی‌حاشیه سرخ‌ها در ورزشگاه آزادی
  • دورتموند نگران کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؛ امیدوار به پیروزی بوندسلیگا مقابل لیگ برتر برای سهمیه پنجم
  • بمب استقلال در مسیر گیتاریست؟
  • کادر فنی پرسپولیس به محوریت افشین خان (عکس)
  • گولسیانی در لیست پرسپولیس، روی نیمکت
  • پرسپولیس برای بردن دربی نوراللهی کم داشت
  • واکنش دور از انتظار یحیی گل‌محمدی به حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس