Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:31:41 GMT

193321 کارت هوشمند ملی در استان زنجان صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۵۷۲۲

193321 کارت هوشمند ملی در استان زنجان صادر شد

زنجان - ایرنا - معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان گفت: سال گذشته برای 193 هزارو 321 نفر از واجدان شرایط در این استان کارت هوشمند صادر شد که طبق اعلام هیات دولت صدور این کارت تا پایان خرداد امسال تمدید شده است.

به گزارش ایرنا، مهدی ژاله چیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات دولت با توجه به روزهای پایانی سال گذشته و تراکم کاری بالا در ثبت نام و صدور کارت های هوشمند ملی با هدف ایجاد آرامش و رفاه خاطر مردم اجرای این طرح را تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآوری کرد: بر این اساس افرادی که تا کنون برای ثبت نام کارت هوشمند ملی اقدامی نکرده اند، می توانند در مهلت یاد شده با مراجعه به دفاتر پیشخوان این کار را انجام دهد.
ژاله چیان تاکید کرد: شهروندان به این موضوع توجه داشته باشند، هزینه دریافت کارت هوشمند ملی برای متقاضیان 310 هزار ریال است و تغییری در آن انجام نشده است.
وی بیان کرد: از زمان آغار اجرای این طرح (در سال 92) تا کنون 492 هزار و 924 کارت هوشمند ملی برای جمعیت واجد شرایط در این استان صادر شد که 61.3 درصد از کل را شامل می شود.
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: واجدان شرایط دریافت کارت هوشمند ملی این استان 804 هزار و 537 نفر است که بیش از نیمی از این تعداد کارت هوشمند ملی خود را دریافت کرده اند و صدور کارت برای متقاضیان طبق برنامه زمان بندی شده انجام می شود.
وی اظهار کرد: طی اسفند سال گذشته نیز 35 هزار و 268 مورد کارت هوشمند ملی برای متقاضیان صادر شد که در مقایسه با ماه قبل آن روند روبه رشدی داشته است.
ژاله چیان افزود: طبق زمان بندی ها تلاش می شود فرآیند ثبت نام و صدور این نوع کارت در کمترین زمان ممکن انجام شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون 40 ایستگاه شامل ادارات تابعه، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر پستی برای ثبت نام کارت هوشمند ملی در این استان فعالیت می کنند که طبق برنامه ریزی ها، این تعداد برای رفاه همشهریان تا 2 ماه آینده افزایش خواهد یافت.
7320/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كارت هوشمند ملي ثبت احوال جمعيت واجد شرايط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور هوشمند می‌شود

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در چهارمین اطلاعیه خود پیرامون طرح نور که از بیست و پنجم فروردین آغاز شده است، از حمایت‌های خالصانه مردمِ نجیبِ ایران و دیدگاه‌های قاطعِ اخیر رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای این طرح قدردانی کرد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، در متن اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرح نور آمده است:

«در زمان و زمانه‌ای که جریان‌های رسانه‌ای بَدخواهِ ملتِ ایران به دنبال اختلاف افکنی و دوقطبی سازی جامعه با اجرای طرحِ نور بودند؛ مردمِ عزیز و نخبگانِ فهیم با اِدراکی قابلِ ستایش در کنارِ پلیسِ قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامتِ بانوی ایرانی حفظ شود. برای آنکه افکار عمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناختِ بیشتری از دلایلِ فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طی روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهای تبهکارِ سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشاء، تجارتِ جنسی و پورنوگرافی داشته‌اند منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوعِ پیش گفته؛ گزارش‌های میدانی و اخذِ نظراتِ مردمی در کنارِ حمایت‌های رؤسای محترمِ جمهور و قوه قضائیه، صدا و سیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و جماعات و سایرِ نهادهای مسئول نشان‌دهندهِ شناختِ مطلوب از نبض‌سنجی اجتماعی فراجا در اجرای طرح نور است. همچنین بررسی‌ها و مشاهداتِ عینی روزانه در شهرها نشان دهنده حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت طرح نور به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت. این مهم زمانی بهتر و عملیاتی‌تر خواهد شد که نهادهای متولی کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

قدردانِ کارکنانِ سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزش‌های اجتماعی یاری می‌رسانند و انتظار داریم تا با همتِ مسئولانِ محترم و انجام به‌موقع وظایف دستگاه‌های مسئول روندِ هوشمندسازی نیز، پُرشتاب تر به سرانجامِ مطلوب و موردِ رضایتِ مردم برسد.»

کد خبر 747149

دیگر خبرها

  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان
  • سند تک برگ ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی شهر جدید امیرکبیر صادر شد
  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • طرح نور هوشمند می‌شود
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان