Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته فوتسال تأکید کرد تکلیف باشگاه مس سونگون باید تا پایان هفته آینده مشخص شود در غیر این صورت هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در مورد این باشگاه تصمیم خواهد گرفت.

طرفداری- کاظم سلیمانی، درباره آخرین وضعیت باشگاه مس سونگون برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت:

این باشگاه هنوز اطلاعی به ما نداده،‌ اما تا پایان هفته آینده باید تکلیف آنها مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات جام باشگاه‌ها در مردادماه برگزار خواهد شد و اگر این باشگاه وضعیتش مشخص نشود در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در مورد این تیم تصمیم خواهیم گرفت. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد تیم دیگری جایگزین مس سونگون در جام باشگاه‌های آسیا شود، گفت:

اگر این تیم آمادگی لازم را نداشته باشد، امکان دارد چنین تصمیمی گرفته شود، اما به احتمال فراوان تکلیف این باشگاه تا آخر فروردین‌ماه مشخص خواهد شد. 

دبیر کمیته فوتسال در مورد انصراف باشگاه تأسیسات دریایی از تیمداری در لیگ برتر فوتسال و اینکه آیا این موضوع قطعی شد یا خیر؟ تصریح کرد:

هنوز نامه رسمی‌ از این باشگاه به دست ما نرسیده است. عباس ترابیان (رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی) و علی کفاشیان (سرپرست کمیته فوتسال) پیش از تعطیلات نوروزی با رئیس هیئت مدیره این باشگاه صحبت کردند، اما هنوز وضعیت این تیم هم به طور کامل مشخص نیست. 

سلیمانی درباره آخرین وضعیت باشگاه‌های برای حضور در لیگ برتر فوتسال گفت:

بحث استاندارد‌سازی باشگاه‌های لیگ برتری را داریم که عباس ترابیان در حال پیگیری این موضوع است. هر باشگاهی که شرایط لازم را برای استاندارد‌سازی نداشته باشد،‌ هیئت رئیسه در مورد آن تصمیم خواهد گرفت. مدیران عامل باشگاه‌ها را دعوت کردیم و با آنها در این مورد صحبت کردیم و باز هم ترابیان با آن‌ها صحبت خواهد کرد. 

«در صورتی که باشگاه‌ها شرایط استاندارد‌سازی را نداشته باشند،‌ آیا امکان دارد لیگ برتر با تیم‌های کمتری برگزار شود؟ » وی در واکنش به پرسش به تسنیم گفت:

تیم‌های ما اگر شرایط فصل گذشته را داشته باشند هیئت رئیسه تصمیم دیگری خواهد گرفت و حتی احتمال دارد تعداد تیم‌ها را در لیگ برتر کاهش دهیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس

آتیلا حجازی سرپرست جدید استقلالی هاست.

طرفداری | آتیلا حجازی پست جدیدی را منتشر کرد.

با تصمیم فرشید سمیعی، سرپرست باشگاه استقلال دچار تغییر شد و آتیلا حجازی از این به بعد سرپرست آبی پوشان تهرانی خواهد بود. آتیلا حجازی حالا در همین راستا پستی را منتشر کرده است:

اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل