Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: معاون پارلمانی شهرداری تهران درباره استعفای محمد علی نجفی گفت: فشارهایی که وجود دارد باعث شده است که شهردار تهران استعفا دهد و بیماری در میان نقش چندانی ندارد.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا؛ داریوش قنبری درباره استعفای محمد علی نجفی از شهرداری تهران گفت: آقای نجفی اعلام کرده که به دلیل بیماری دیگر قادر نیست در شهرداری حضور پیدا کند و به همین خاطر خواهان استعفا است، اما در شهرداری و بین تحلیل‌گران نظر بر این است که ایشان تحت تاثیر فشارهایی که وجود دارد به سمت استعفا رفته و بیماری فرع بر موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پارلمانی شهردار تهران تاکید کرد: اعضای شورای شهر تهران مخالف استعفای آقای نجفی هستند و تا این لحظه خواهان ماندن ایشان در کسوت شهرداری هستند.
وی ادامه داد: باید منتظر جلسه هفته آینده اعضای شورای شهر باشیم و باز هم تاکید می‌کنم اعضای این شورا خواهان ماندن نجفی و تداوم خدمات ایشان در سمت شهراداری تهران هستند.
قنبری در پاسخ به این سوال که آیا احضار شهردار تهران به دادگاه به دلیل حواشی به وجود آمده در جشن برج میلاد در استعفا تاثیرگذار بوده است یا خیر گفت: آقای نجفی از دادگاه و از نحوه احضار به دادگاه ناراحت بودند. قطعا این احضار را نمی‌توان در جریان استعفای شهردار تهران نادیده گرفت. آقای نجفی به خاطر این اتفاق ناراحت و نگران بود و پس از این اتفاق بود که بحث استعفا به شکل جدی مطرح شد.
معاون پارلمانی شهردار تهران خاطرنشان کرد: آن اتفاق مشکوک بود، آن گونه که دست‌اندرکاران جشن بیان کردند بنا نبود آن دختران خردسال حرکات موزون انجام دهند، بلکه قرار بوده به حضار گل تقدیم کنند، اما مراسم به نحو دیگری پیش رفت که خودش جای سوال دارد!
وی در خاتمه تاکید کرد: آنچه که در بین صاحب‌نظران مطرح می‌شود این است که فشارهای موجود باعث استعفای شهردار تهران شده است. برچسب ها: شهرداری تهران ، محمد علی نجفی ، شورای شهر

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش فشارها برای استعفای سوناک
  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند