Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@19:12:53 GMT

مارتینز : سویا تیم قدرتمندی است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۶۷۶۷

مارتینز : سویا تیم قدرتمندی است

مارتینز حضور در رامون سانچز پیسخوان را به یک مهمانی تشبیه کرد که میزبان در آن چیزی به مهمان نخواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان سویا خواهد بود. مارتینز هافبک اسپانیایی باواریایی‌ها می‌گوید که آن‌ها خواهند جنگید تا در رامون سانچز پیسخوان پیروز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Espn، خاوی مارتینز در خصوص سویا گفت:

شاید مردم بگویند که سویا به اندازه رئال مادرید و بارسلونا خوب نیست، اما من می‌گویم آن‌ها به همان اندازه خوب هستند و اگر ما صددرصد خودمان نباشیم، ما را شکست خواهد داد.

پیروزی ۲-۱ سویا مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد زنگ خطر را برای دیگر تیم‌ها به صدا درآورده است. مارتینز پیرامون این بازی اضافه کرد:

این بازی مثال خوبی است برای اینکه مقابل سویا احتمال وقوع چه اتفاقی وجود دارد. فکر می‌کنم سویا شایسته پیروزی در دو بازی بود، چه در سویا و چه در منچستر. آن‌ها دو گل در دشوارترین لحظات بازی به ثمر رساندند. مثل یک تیم بزرگ واکنش نشان دادند و بازی کردند. به همین دلیل آن‌ها خطرناک هستند.

سویا سه فصل پیاپی قهرمان لیگ اروپا شد. هافبک ۲۹ ساله بایرن ادامه داد:

آن‌ها می‌دانند که در نبردهای حساس چطور بازی کنند و کار را چگونه انجام دهند.

مارتینز که با پیراهن اتلتیک بیلبائو سابقه بازی مقابل سویا را دارد، در مورد جو تماشاگران در رامون سانچز پیسخوان نیز صحبت کرد:

آن‌ها با صدای بلندی فریاد می‌زنند. زمانی که با اتلتیک بیلبائو آنجا بودم همواره جو خوبی بود. مانند یک مهمانی. فکر می‌کنم مقابل بایرن نیز همینگونه باشد چرا که آن‌ها حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را جشن خواهند گرفت. این مانند یک مهمانی خواهد بود اما میزبان چیزی به ما نخواهد داد. برای غلبه بر آن‌ها باید سخت بجنگیم، در غیراینصورت هرگز در سویا پیروز نمی‌شوید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سویا مارتینز خاوی مارتینز بایرن مونیخ خاوی مارتینز ستاره بایرن مونیخ سویا مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در چارچوب مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است و آنها نیز مانند سرخ‌ها به دلیل مصدومیت تیم کاملی در اختیار ندارند.

ابوالفضل سلیمانی، مدافع سابق پرسپولیس که در این فصل به آلومینیوم اراک پیوسته، به دلیل شکستگی بینی در بازی قبلی برابر ذوب‌آهن، نمی‌تواند مقابل سرخ‌ها به میدان برود.

همچنین مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات نیز همچنان مصدوم هستند تا آلومینیوم مثل بازی‌های گذشته حداقل سه غایب داشته باشد.

دیگر خبرها

  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز