Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@10:21:22 GMT

آب آبادان شورتر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۶۸۰۲

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، 

مدیر اداره آبفای آبادان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما بالارفت EC آب را علت شوری دو چندان آب آشامیدنی در منطقه عنوان کرد.

علیرضا خلیلی نیا با اشاره به رابطه معکوس میزان EC آب با حجم آب افزود: هرچه حجم آب استان کاهش پیدا کند، میزان EC آب افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : EC  آب در حالت عادی باید کمتر از 3000 میکروموس باشد اما اکنون به دلیل خشکسالی و کاهش بارندگیها بین 5500 تا 5800 میکروموس در حال نوسان است و خطر افزایش هم وجود دارد.

مدیر آبفای آبادان با تایید اینکه طعم نمکین آب آشامیدنی کاملا محسوس است گفت: برای رفع این مشکل مقرر شد سازمان آب و برق خوزستان میزان آب بیشتری را به سمت تصفیه خانه ها هدایت کند بنابراین از میزان شوری آب تا چند روز آینده کاسته خواهد شد.  

به گفته خلیلی نیا هم اکنون 70 درصد آب تامینی آبادان از تصفیه خانه آب غدیر و 30 درصد از بهمنشیر تامین می شود اما میزان شوری آب ورودی به بهمنشیر به قدری است که بخش هفتاد درصد را تحت تاثیر قرار داده است.

 

*علیرضا خلیلی نیا مدیر اداره آبفای آبادان امروز در گفتگو با بخش خبری 17 از سیمای مرکز آبادان توضیحات بیشتری در این باره ارائه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو رکورد زد

یورو در برابر ین به بالاترین میزان خود در ۱۶ سال اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، ارزش یورو در برابر ین ژاپن و دلار آمریکا تقویت شد.

یورو به بالاترین میزان خود در برابر ین ژاپن از ماه آگوست ۲۰۰۸ رسید و در برابر دلار به بالاترین ارزش خود از ۱۲ آوریل دست یافت.

آخرین گزارش‌های منتشرشده از شاخص مدیران خرید احتمالا ارز اتحادیه اروپا را تقویت کرده، زیرا فعالیت تجاری منطقه یورو به بالاترین میزان خود در ۱۱ ماه گذشته رسیده است.

این مورد در حالی رخ داد که شاخص مدیران خرید ترکیبی ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد خود در چهار ماه گذشته رسیده است.

در همین حال، سرمایه‌گذاران در ژاپن بر روی جلسه بانک مرکزی این کشور در ۲۶ آوریل، تمرکز کردند.

به نقل از بیزنس، یورو پس از رسیدن کوتاه‌مدت به ۱۶۵.۷۵، به میزان ۰.۴۴ درصد در برابر ین در ساعت چهار و ۴۳ به وقت اروپا افزایش یافت و به ۱۶۵.۶۷ رسید.

یورو یک دقیقه بعد ۰.۴۵ درصد در برابر دلار افزایش یافت و به ۱.۰۷۰۴۴ رسید.

دیگر خبرها

  • یورو رکورد زد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • مرز نشینان برای دریافت کارت پیله وری نام نویسی کنند