Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-علی خسروی معتقد است پنالتی های مشکوک برای تیم فوتبال العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا با اراده قبلی است و باید سلامت کمیته داوران آسیا را زیر ذره بین برد.

علی خسروی، درباره قضاوت پرحاشیه مانینگ، داور چینی دیدار الهلال عربستان و العین امارات بیان کرد: در مسابقه میان تیم هایالهلال و العین، 3 صحنه بحث برانگیز وجود داشت و برای کارشناسان و ما سوال است که چرا بازی های العین را باید داوران شرق آسیا قضاوت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


AFC برای کاهش هزینه هایش دست به هرکاری می زند و با وجود داوران خوب از اردن، بحرین، سوریه و قطر در غرب آسیا، مانینگ را از چین انتخاب کرد و این عجیب است.

او افزود: به نظر می رسد، اراده ای پشت داوران دیدار تیم العین است که سبب ایجاد حواشی می شوند و کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) به جای اینکه پاسخگوی این سوالات باشد، حسن زمانی، رئیس هیئت مدیره استقلال تهران را جریمه می کند.

خسروی ادامه داد: در دقیقه 25، محمد عبدالرحمان در محوطه جریمه الهلال به زمین خورد که هیچ پنالتی رخ نداد و داور باید به دلیل شبیه سازی، به ستاره العین کارت زرد نشان می داد. مدافع الهلال ابتدا توپ را به کرنر فرستاد و سپس با یکدیگر برخورد کردند که این موضوع امرطبیعی در فوتبال است. همچنین در دقیقه 39 باز هم عبدالرحمان در محوطه جریمه الهلال خودش را به زمین زد که داور باید در دقایقی 25 و 39 به او کارت زرد نشان می داد و او را اخراج می کرد؛ که این اتفاق رخ نداد.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: اما در مورد پنالتی سوم نمی توانم اظهار نظر کنم زیرا تصاویر تلویزیونی مشخص نبود اما بازهم احتمال پنالتی بودن آن صحنه را 40 درصد می دانم. نمی دانم چرا مدافعان الهلال به این صورت روی بازیکنان العین دست می گذاشتند و یا آنها را با خطا در طول مسابقه متوقف می کردند. باید سلامت این نوع قضاوت ها در AFC با یک تیم تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد و در غیر این صورت برای نمایندگان ایران در مراحل حذفی گران تمام می شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!

طرفداری | کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است که روزبه چشمی باید با دریافت کارت زرد دوم زمین مسابقه را ترک می کرد.

هادی دزفولی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، ارزیابی‌اش از عملکرد کوپال ناظمی داور مسابقه استقلال- ذوب‌آهن، را این‌طور بیان کرد:

در نیمه اول داوری مسئله‌ای نداشت و اگر اشتباهی وجود داشت تأثیرگذار نبود. به نظرم کوپال ناظمی ژن داوری را دارد و قانونمند قضاوت می‌کند، اما باید فاکتور شهامتش را افزایش بدهد.

«روزبه چشمی بعد از دریافت کارت زرد دوم باید اخراج می‌شد»، وی با بیان این جمله تصریح کرد:

روزبه چشمی به دلیل خطایی که پشت محوطه جریمه تیمش روی بازیکن ذوب‌آهن داشت، باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد. این اشتباهی بود که داور انجام داد. 

کارشناس داوری فوتبال کشور، گفت:

در دقایق پایانی مسابقه قبل از گل دوم استقلال، چشمی در محوطه جریمه ذوب‌آهن سرنگون شد. او قصد داشت داور را فریب بدهد که موفق نشد، بنابراین در آن صحنه پنالتی صورت نگرفت.

دزفولی در مورد لزوم فرهنگ‌سازی رفتاری درست اعضای تیم‌ها نسبت به گروه داوری، عنوان کرد:

یکی از کارها و انعکاس‌های مناسبی که باید رسانه‌ها داشته باشند، همین مسئله فرهنگ‌سازی رفتاری است. ربیعی سرمربی ذوب‌آهن، جنتلمن به تمام معناست و من ندیدم که اعتراض و هیاهو نسبت به داور انجام بدهد. در اطراف این مربی، ملیجک هم نیست که اعترض کند، اما رفتارهای مربی و اعضای تیم استقلال از ابتدای فصل نسبت به داوران پر از اعتراض و هیاهو بوده است.

وی با اشاره به اعتراض‌های سیدحسین حسینی، تصریح کرد: کاپیتان تیم فوتبال استقلال باید سمبل اخلاق باشد، اما او به شدت اعتراض می‌کرد که باید این موضوع اصلاح شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!