Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:08:38 GMT

طرز تهیه شیرینی مربایی متفاوت و خوشمزه

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۷۵۵۷

طرز تهیه شیرینی مربایی متفاوت و خوشمزه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛شیرینی مربایی جزو خوشمزه ترین شیرینی هایی هست که توی دسته شیرینی های خشک قرار میگیره و معمولا به خاطر ماندگاری و صد البته خوشمزگیش در دسته شیرینی های پرطرفدار هم قرار میگیرد.

مواد لازم:

هویج ۵۰۰ گرم شکر ۵۰۰ گرم پودر ژلاتین ۱ قاشق چای خوری گلاب ۱/۴ لیوان پودر هل ۱ قاشق چای خوری زعفران دم کرده ۱ قاشق مربا خوری آبلیمو ۲ قاشق چای خوری

طرز تهیه:

هویج ها را شسته پوست کنده و خورد کنید و در یک قابلمه بریزید و قابلمه رو روی حرارت متوسط قرار دهید و دو لیوان آب اضافه کنید و بگذارید تا هویج بپزد و نرم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سپس با میکسر هویج ها رو پوره کنید.هویج پوره شده را مجدد داخل قابلمه بریزید.شکر و هل و زعفران را اضافه کنید و مخلوط کنید.و اجازه دهید تا مارمالاد قوام آید. پس از جا افتادن مارمالاد پودر ژلاتین را با گلاب مخلوط کرده و روی بخار آب بنماری کنید تا ژلاتین کاملا حل شود.مخلوط ژلاتین را به مارمالاد اضافه کرده و هم زده سپس آبلیمو را اضافه کرده و هم زده و از روی حرارت بردارید. اجازه دهید تا مارمالاد خنک شود سپس در بطری شیشه ای ریخته و در یخچال قرار دهید تا آماده مصرف شود.

سایر نکات:

به جای ژلاتین می تونید از تخم به استفاده کنید من برای همه ی مربا های که درست میکنم از تخم به استفاده میکنم.

به این صورت که یک قاشق چایخوری تخم به را لحظه اوایل پخت اضافه میکنم و در آخر پخت هسته ها رو از مربا برمی دارم.

 منبع : برترین ها

انتهای پیام/

مارمالاد هویج را به این روش آماده کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آشپزی تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت متفاوت بال مرغ به سبک لهستانی‌ها با نوشابه کوکاکولا (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نان خامه‌ای به سبک قنادی با تمامی ترفند‌ها (فیلم) طرز تهیه همبرگر مرغ خانگی؛ ساده، سریع و خوشمزه (فیلم) طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)

دیگر خبرها

  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • طرز پخت متفاوت بال مرغ به سبک لهستانی‌ها با نوشابه کوکاکولا (فیلم)
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • چغاله بادام پلو با مرغ یک غذای متفاوت برای فصل بهار
  • طرز تهیه کروسان خانگی ساده، مرحله به مرحله با تمام نکات (فیلم)
  • دانه چیا را اینگونه مصرف کنید تا لاغر شوید
  • طرز تهیه یک غذای خوشمزه با ۸ خروس توسط آشپز چینی (فیلم)
  • طرز تهیه همبرگر مرغ خانگی؛ ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه سوفله شکلاتی خوشمزه و آسان در خانه