Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ بیارجمندی روز سه شنبه در گفت وگو با سایت رسمی راگبی آسیا افزود: در حالی که تیم ملی مردان ایران در ماه آوریل (فروردین - اردیبهشت 97) برابر قطر، لبنان و اردن در رقابت های غرب آسیا سه دیدار خواهد داشت، راگبی زنان ایران با سرعت بیشتری در حال رشد است.
وی اظهار داشت: خوشبختانه راگبی میان دختران ایران طرفداران بیشتری نسبت به پسران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی راگبی را شروع کردم، متوجه شدم که در زندگی من تاثیرگذار خواهد بود و سعی می کنم تجربیاتی را که دارم به دختران ایران انتقال دهم تا شاید بتوانم در زندگی دیگران تاثیر مثبتی داشته باشم.
بیارجمندی اظهار داشت: از زمان که راگبی را شروع کرده ام، این رشته در ایران در حال رشد و پیشرفت است و همه با هم در حال تلاش برای رسیدن به استانداردها در آسیا هستیم و پس از آن ما برای جام جهانی تلاش می کنیم، چرا که نه؟! شاید این غیرممکن به نظر برسد اما در ذهن من هیچ چیز غیرممکن نیست.
وی تصریح کرد: خیلی سخت کار و بهترین ها را به جشنواره های راگبی دعوت می کنیم، اما ما نیاز به دانش بیشتر در راگبی برای مربیانمان داریم.
نایب رییس کمیته توسعه راگبی در ایران همچنین گفت: در رشته ی تربیت بدنی تحصیل کرده ام و سعی دارم تا در مقطع دکترا ادامه تحصیل دهم و تلاش می کنم تا روزی بتوانم مربی مفیدی برای دختران ایران باشم. علاقه ی زیادی به راگبی دارم و سخت تلاش می کنم تا بتوانم به توسعه راگبی در ایران به خصوص دختران کمک کنم و امیدوارم در راهی که پیش رو دارم، موفق ظاهر شوم.
وی در مورد مشکلات راگبی ایران یادآور شد: بیشتر مربیان، به رغم تلاش زیاد، حتی در سطح ملی به دانش بالاتری در راگبی نیاز دارند و مورد دیگری که این روزها راگبی ایران با آن مواجه است، عدم وجود توپ راگبی به مقدار کافی است که برای گسترش راگبی به آن نیازمندیم، اما با تمام این مشکلات ما در حال تلاش برای حل این مشکلات هستیم.
سایت راگبی آسیا در ادامه این گفت و گو نوشت: بیارجمندی یکی از بانوان الهام بخش در راگبی است و به اندازه کافی خوش شانس بودیم که با او در مورد اشتیاقش به ورزش صحبت کنیم. او به مدت 9 سال بازیکن راگبی بوده و در حال حاضر به طور داوطلبانه، به توسعه راگبی بانوان ایران کمک می کند و امید زیادی به آینده راگبی زنان در ایران دارد.
ناهید بیارجمندی در ماه دسامبر (آذر 96) تیم ملی را در مسابقات آسیایی همراهی کرده بود، جایی که او سعی داشت مسیرش را به مسیر الگوی خود «وودمَن» بازیکن تیم ملی زنان نیوزلند (Portia Woodman) نزدیک کند. با تمام این علایق و تلاش ها، شاید رشد راگبی به راحتی میسر نباشد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند